» » »

We Got Lyrics

Followus Twitter Google+ Facebook
Follow us on



All lyrics are the property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes only.

We Got

 
Trick Daddy f/ Trina Lyrics
CD  ·  DVD  ·  Sheet music

We Got [Chorus: J.V.]
We Got,
Mo' hoes (mo' hoes) mo' dank (mo' dank)
Mo' cheese in the bank, mo' rank
My dawgs on dubs, yours aint
My dawgs do whateva, yours cain't

[J.V.]
That's right (that's right) that's us
Trina, JV, Trina, Tre+
Hit the club, slide through on dubs
Back to back ride through like what
Still goin, po'in hennessey
The best thing showin, blowin, remember me?
J to the dot straight to the top
We the shit for real other niggas play hot

[Money Mark]
To all the young hoes, I love ya fo'
Who let me take 'em to the house, get 'em loose, let 'em go
On the ?? so I guess I gotta love 'em though
But I'm a P I m p, so you know I dont love these hoes
And I, don't see 'em, (don't see 'em), won't be 'em
Won't be buyin' no hoes Benz's or Benz
No mo' diggin in Money Mark ??
I'm a Slip-N-Slide nigga and I straight dont see 'em

[Chorus 2X]

[Trick Daddy]
Yo T-double D doin' amazing thangs
And have you bitches around sayin', Why you say them things?
Cuz I'm a T-H-U double G-G
Wherever I go, you bitches you love me
Whether an LP, uh, a remix
The only thing I'm a spit is G' shit
Specialize in fuckin' and gettin' head
?? wanna pay for riches for head
Of a, ass hoe, that mack hoe
The truth of the matter fact, a slapped hoe
Beaten back ?? and hoodrat hoes
I like them slim and po'
No fat hoes
If I, had a penny for every bitch I get
I'd be a young raw nigga with a platinum dick
Ride around town with the platinum shit
Spittin' all these gangsta platinum hits

[Chorus 2X]

[Trina]
Ms. Trina, Ms. Drama
Diamond princesses got the mama
Stacken that bread, plenty dolla's
Drop it, pop it, Fendi colla's
Chart toppin', hit droppin'
Ain't no stoppin' the champane from poppin'
I'm finna bring a Grammy home to Miami
Purple see ok, drop candy
Twenty Inches, dipped in the chrome
Lil mama thick to the bone
When the last time you seen a bitch like this
Come into the game and get rich like this
A bitch that make hit after hit like this
Icy from a anklet to the wrist with
Mo' mansions, mo' yachts
Slip-N-Slide got the bottom on lock

[Chorus 2X]
CD  ·  DVD  ·  Sheet music
Comments

comments powered by Disqus



Artist name Song lyrics
DMX (Ain't) No Sunshine Lyrics
Black Child f/ Ja Rule State to State Lyrics
NAS Gangsta Tears Lyrics
Trick Daddy f/ Trina We Got Lyrics
Sincere f/ Timbaland Party Lyrics
Ideal It's on Me Lyrics   add
Three 6 Mafia f/ Pat They Don't Fuck Wit U Lyrics Video  add
Big Stan f/ DMX Walk With Me Lyrics
Memphis Bleek 1-2-3 Lyrics
The Lox f/ Styles & Sheek Bust Your Gun Lyrics
Mack 10 f/ Cash $ Millionaires Steady Griding Lyrics
Playa Incense Burning Lyrics Video  add
Drag-on f/ AJA Off Da Chain Daddy Lyrics
Outsiderz 4 Life Hell Yeah (Remix) Lyrics   add
Lady Luck f/ Red Man Hey Ladies Lyrics
Caviar f/ WC Fo' All Y'all Lyrics Video  add
Iceberg Dog 4 Life Lyrics