» » »

Focus remix Lyrics

Focus remix by Ashanti  

CD  ·  DVD  ·  Sheet music


Focus remix I'm focus man yo Free why don't you holla at me man

[Free:]
Now who else but me slim waist with that swag
Get on G five plans and fly fast
If it ain't G's no I'm not there
I've been on TV straight for five years
Lets keep it real I cant lie to yall my eyes are now something like binoculars
You put a dollar on my hand I'ma part of any plan
I'm focus yall niggas need to holla at me man

[Verse 1]
He use to touch me, love me,
Hug me, kiss me, Hold me everyday.
I never thought that I'd be finding out
That you gave your love away.
Now how do you expect for me to
Stay, wake up,
Everyday with this on the brain.
So Imma say thanks
And Imma be on my way.

[Chorus]
Now I've got my head right.
I can finally say good bye
To all the lies, and the lonely nights
So Focused

Now I've made up my mind
You were just a waste of time
But now I'm fine
Cuz I'm focused you out of my life

I'm focus now
I'm focus now

[Verse 2]
I never thought that
You would treat me
Like I'm just another girl.
Thought I was something to you
Something new.
Its me and you against the world.
But now i see this wasn't real
Just another game tryna play the field
So Imma let go
And Imma move on my own

[Chorus]

I'm focus now
I'm focus now

Not concerned about
What nobody else gotta say
Just do what you do
Cuz they gonna talk anyway
Yea
Just stick with what you do
But remember to
Do it just for you
So don't even waste ya time
Keep it out cha mind
And stay on ya grind

Now you all should know I'm focused so boy don't try to tell me
In that 4 door Bentley its oh so pretty they call me a gorilla when I'm on my grizzly
And I don't need a honey to be all that I can be
Last seen on the cover of KING by the way names Free but yall still gotta pay
Those ones I'm making it just explains that I'm focus
And that's an under statement and I don't know what someone was thinking
If I'm not mistaken I heard his little heart was akin he aint sleeping the same the people done changed
You dead nigga the reaper came and now sad nights but we can have a bed fight
Get the head right every night
Do what you supposed to do playa I approach you cause I'm so focus now nigga

[Repeat Chorus 2x]

I'm focus now
I'm focus nowAshanti Lyrics Index



CD  ·  DVD  ·  Sheet music
Comments

comments powered by Disqus