» » »

Bad Man Lyrics

Followus Twitter Google+ Facebook
Follow us on



All lyrics are the property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes only.

Bad Man

 
R. Kelly Lyrics
Shaft Soundtrack Movie, 1991
CD  ·  DVD  ·  Sheet music

Bad Man You see really I don't
Give a damn what you may think of me
(That's right you're a bad ass nigga)
I'mma do what I'mma do, I'mma say what I'mma say
(You think you're a bad ass nigga)
Ya understand what I'm saying?
Well you better

I was born in these streets
Raised in these streets
Walked in these streets
Taught by these streets
Lived in these streets
Hustled in these streets
Arrested in these streets
Protected by these streets

Yeah you know I walk
Through the valley of these streets
I shall not fear these streets
Because I run these streets

(Whoa, whoa, whoa, whoa, whoa)
And I've paid my own dues
With my own pennies and now

[1] - I'm a bad man
I'm not ashamed of
A bad man yeah
And don't need your love
I'm a bad man yeah
I'm not ashamed of
I'm a bad man
My life's made me tough

I've stood on these blocks
More hood on these blocks
Got paid on these blocks
Sprayed on these blocks
Moved in on these blocks
Went out on these blocks
I've been around the block
Been watched on these blocks

Yeah you know I walk
Through the valley of these blocks
I shall not fear these blocks
Because I run these blocks, yeah

(Whoa, whoa, whoa, whoa, whoa)
Paid my own dues with my own pennies
And I'm

[Repeat 1]

Now I believe the day will come
When my heart will decide to change
But until then
See everything will remain the same

[Repeat 1]

See sometimes I gotta tell myself
(I'm a bad man)
To keep surviving
And no matter what the cause
(I'm a bad man)
I gotta keep on keeping on yeah
Came up in these streets
(I'm a bad man)
There was no father there for me, hey ooh
(I'm a bad man)
Cause sometimes we would just have to go without eating
Hey how you like me now?
(I'm a bad man)
Give my life for my brother
See I'm a bad mother SHUT YOUR MOUTH
(I'm a bad man)
Go on, go on, go on, go on...
CD  ·  DVD  ·  Sheet music
Comments

comments powered by Disqus



Artist name Song lyrics
Isaac Hayes Theme from Shaft Lyrics
R. Kelly Bad Man Lyrics
R. Kelly Up and Outta Here Lyrics
Donell Jones Do What I Gotta Do Lyrics
Alicia Keys Rock with U Lyrics
Big Gipp (from Goodie Mob) We Servin' Lyrics Video  add
OutKast f/ UGK Tough Guy Lyrics
T.I.P. f/ Beanie Sigel 2 Glock 9's Lyrics
Carl Thomas Summer Rain Lyrics
Sleepy Brown f/ BackBone & Big Rube Automatic Lyrics Video  add
Too $hort Pimp Shit Lyrics
Liberty City Cheatin' Lyrics
Parle' f/ Jadakiss & Eve Fix Me Lyrics
Mil How You Want It? Lyrics   add
Mystikal Ain't Gonna See Tomorrow Lyrics
Angie Stone My Lovin' Will Give You Something Lyrics
Fulanito Serenata Negra Lyrics