» » »

Money Lyrics

Follow us on

Money Lyric

 
Ringside Lyrics
Magic Mike Soundtrack - Movie, 2012
CD  ·  DVD  ·  Sheet music
Money Go!

I do believe that this could be the beginning of something really special.



I gotta feeling you and me together we will be sensational.

But ya better hold on cuz this feeling's so strong my heart is just jumping from my chest.

I'm gonna pop n lock til the wall's broke down this s**t is fierce at best.

Go for the money baby... you're stone cold sister made a mess of the rest it ain't funny - oh the money baby

Got you're finger on the trigger all cocked up and ready to go - oh... oh!

Baby how you handle when the pedals to the metal - you break all the laws of physics.

There aint' no stopping when a bodies this rockin - sugar your s**t is ridiculous.

Let's paint the sky red - get you out of our head - there will be no point of return

You make me chase chase for the love you make make - now let's suck and suck or burn

Go for your money baby... you're stone cold sister made



a mess of the rest it ain't funny - oh your money baby

Got you're finger on the trigger all cocked up and ready

to go - oh... oh!

Hey Hey Hey Hey

Hey Hey Hey Hey

Go for your money baby... you're stone cold sister made

a mess of the rest it ain't funny - oh your money baby

Got you're finger on the trigger all cocked up and ready

to roll - oh... oh

Go for your money baby... you're stone cold sister made

a mess of the rest it ain't funny - oh your money baby

Got you're finger on the trigger all cocked up and ready

to blow - oh... oh
CD  ·  DVD  ·  Sheet music
Comments
comments powered by Disqus



Song title Artist name
Breakdown Lyrics Alice Russell
It's Raining Men Lyrics Countre Black
Bang Bang Boom Lyrics The Unknown
Gimme What You Got Lyrics Gimme What You Got Video add Black Daniel
Just for Now Lyrics Cloud Control
Money Lyrics Ringside
Sassy Sexy Wiggle Lyrics Sassy Sexy Wiggle Video add Joe Tex
Mo Cash! Lyrics Vegas Audio Ninjas
Wash U Clean Lyrics Beth Thornley
Victim Lyrics Win Win feat. Blaqstarr
Ladies of Tampa Lyrics Ladies of Tampa Video add Matthew McConaughey
Feels Like the First Time Lyrics Foreigner


All lyrics are the property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes only.