» » »

House Me Teenage Rave Lyrics

Follow us on

House Me Teenage Rave Lyric

 
Green Jello / Green Jelly Lyrics
CD  ·  DVD  ·  Sheet music
House Me Teenage Rave Oh

Tell me you wanna touch me



Tell you what?

Oh, yeah

Oh, show me that monkey you got there

(Ah, here?)

Hey, what's the monkey?

This is the monkey, baby

Say hi

Say hi to the monkey, the monkey likes you

Will it bite?

Yeah

Y, No, he doesn't bite as long as you're nice to him

No

No he won't bite you, nah

I want you to pet the monkey now

(Pet?) Does it like that?

Yeah ha ha

(Like, right like, oh, right there?)

Yeah

Oh, oh yeah

Uh huh

Oh wow, this is great

I have something else I want you to do for me

Whip me, teenage babe (x4)

Let me be your mortal slave and whip me

Teenage babe

Oh (x2)

Ah

(Yeah, come here, you little sh*t)

I been, I been, I been

I been so bad

I, I been so bad

I, I been so bad I,I want you to put me on the wheel

I want you to put me on the wheel

Uh, no, uh, put me on the wheel

Uh, oh, oh yeah, all right tie, yeah

Tie me up

All right, all right

Yeah

All right

Now spank me

Mm

Spank me

Like that?

Yeah

Like that?

A little harder

Uh

Harder

Uh

Oh, I been so bad

All right (x2)

(Look at that flesh fly)

(My god)

I want you to s

Spin the wheel

Spin it now

Ready?

Spin it, yes, I'm ready

(Around like this?)

(x2) Yes

Faster? (x2)

Spin it now

(Faster, faster, faster, faster, faster)

Oh (x2)

You wanna, Julie, you wanna get on the wheel, I'm jumpin' on, here I go

Oh, whe

Go, hu, look at all that hair fly

Faster, yeah

No

It's so good

Stop it

Stop it, I'm gonna

He's swinging on my pubicles

I'm gonna puke

Stop, I'm gonna

Here, I'll save you

I don't care, I'm dizzy

A hahaha

I'm too dizzy, Stop

Oh, good

Stop, I'm gonna puke

No

Oh

Oh my god

Oh, oh oh

Whip me, teenage babe (x4)

Let me be your mortal slave and whip me

Teenage babe

Hahahahhaha

Oh, yeah

Oh, man

Oh, oh I wanna

Uh, I wanna see Snakey

I wanna see Snakey

Where's Snakey?

Snakey?

Yeah, let me see Snakey

Sure you want Snakey?

I'm sure I want Snakey

Oh son, I don't think you want Snakey

I want

(Yes, he does)

I want Snakey, please

You don't want Snakey

I want Snakey

(Come on, give him Snakey)

Gimme Snakey right now

All right

Let me see him

All right, son

Here comes Snakey

Come on, Snakey

Snakey

Snakey's here

Oh yeah

Boy, boy, boy, boy

Whip me, teenage babe (x4)

Let me be your mortal slave and whip me

Teenage babe

Oh, oh, I think

I think

I think I'm

I think I'm gonna come

Oh (x2)

I'm gonna come

(Uh) (x4)

Suck it up (x2)

(Uh) (x4)

I'm gonna

(Uh) (x4)

Oh, man

It was so good

Did I give you a blinkey?

Could you hold me now?

Oh yeah

Just

Just hold me
CD  ·  DVD  ·  Sheet music
Comments
comments powered by Disqus




All lyrics are the property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes only.