» » »

Shimmy Shimmy Ya

Follow us on

Shimmy Shimmy Ya Song

 
Ol' Dirty Bastard
CD  ·  DVD  ·  Sheet music
Shimmy Shimmy Ya Intro:

[Oh, f**k, you can't even sing.]

Hey, baby, I like it rawww...
Yeah baby, I like it RAWWW!!!
Ooh, baby, I like it raww...
Yeah baby, I like it RAWWW!!!
Sh...

Verse:

Shimmy shimmy ya, shimmy yam, shimmy yay,
Gimme the mic so I can take it away.
Off on a natural charge, bon voyage
Yeah, from the home of the Dodgers, Brooklyn squad
Wu-Tang Killerrr Bees on a swarm!
Rain on ya dollar's ass, disco dorm!
For you to even touch my skill,
You gotta have the one Killer Bee and he ain't gonna kill. Now
My producer slam, my flow is like bam!
Chop that down, pass it all around!
Lyrics get hard, quick cement to the ground!
For any MC in any 52 states,
I gets psycho killerrrr Norman Bates!
My producer slam, sharp like bam!
Jump on stage, and then I dun-daaaah!

[I like the way you come]

Hey, baby, I like it rawww...
Yeah baby, I like it RAWWW!!!
Ooh, baby, I like it raww...
Yeah baby, I like it RAWWW!!!

Reverse Verse:

First Verse repeats
CD  ·  DVD  ·  Sheet music
Comments



Song title Artist name
Shook Ones Mobb Deep
Juicy Notorious BIG
Gotta Get Mine MC Breed (w/Tupac)
Feel Me Flow Naughty By Nature
Player's Ball Outkast
Get Money Jr. Mafia
You're All I Need Method Man & Mary J. Blige
Temptations Tupac
Shimmy Shimmy Ya Ol' Dirty Bastard
Bring Da Pain Method Man
C.R.E.A.M./Cream Wu Tang Clan
Runnin Pharcyde
Survival of the Fittest Mobb Deep


All lyrics are the property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes only.