Satisfied Mind Lyrics

You Am I Lyrics Satisfied Mind

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Satisfied Mind


by You Am I. Buy album CD: Play


Get the lead on out 'coz it's my round
And I punched the van 'coz I lost the sound
And then I fell on down, oh yeah
I ain't old enough to have walked the line
But I've circled this room for the twenty fifth time

For a fortunate son I'm such a jealous guy
Got a bone to pick I dunno why
A bottle o' wine and Patsy Cline
But what would I do with a satisfied mind
Hey hey yours for ten
I fell on down I'm gonna do it again

What I gave away and what I left behind
Swallowed history like a five an' dine
And then I fell on down oh yeah
Y'all knew the guy he was the king of the kids
Threw his trophies to the sky as he jumped from the bridge yeah

For a fortunate son I'm such a jealous guy
Got a bone to pick I dunno why
A bottle o' wine and Patsy Cline
But what would I do with a satisfied mind
Hey hey yours for ten
I fell on down I'm gonna do it again

And if you're looking for the guy who can see
With some of these damn apologies
A bottle o' wine and Patsy Cline
But what would I do with a satisfied mind

Hey hey yours for ten
I fell on down I'm gonna do it again
Hey hey your foot down
I fell on down I'm gonna do it again
Hey hey get on up
I fell on down I'm gonna do it again
A bottle o' wine and Patsy Cline
But what would I do with a satisfied mind
Oh yeah
What would I do?




sheet music Buy You Am I sheet music
cd Buy You Am I CDs
guitar tabs You Am I guitar tabs
Album: Play Lyrics
cd Buy "Play" CD
  1. Beautiful Girl
  2. Bring Some Sun Back
  3. Doug Sahm
  4. End O' The Line
  5. Judge Roy
  6. Kick A Hole In The Sky
  7. Satisfied Mind
  8. Sugar
  9. Watcha Doin' To Me

Comments







Song words / lyrics from Play album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -