Special announcement Lyrics

Will Smith Lyrics Special announcement

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Special announcement


by Will Smith. Buy album CD: Rock The House


okay we're rollin
yo this is dana we from word up records here
we'd just like to introduce some of our dope music to you
saying dope is like the kind of music you would love to ear
like my man on the wheels of steel yeah that's him the magnificent Jazzy Jeff
the supreme one word
can I get a little help from my main man fresh prince

and you know it we just gonna take this couple of minutes to say whats up and thank you to all our people who we wanna thank dana
id like to thank each and every one of you who bought our records word
and continue to buy them
that's right dana goodman
to all the people who play them haha word thank you
thanks sandra
yeah thanks paul
who else man
we wanna thank the whole world
jeff wants to extend special thanks extra special thanks this extra special thanks to the three guys that started him out mixing man way back years ago oh okay it was a guy named pearly lewis oh yeah a guy named kenneth adams word and a guy named mark johnson jeff wants to thank them specially im with it we cant forget our main man hes the manager of the group lorenzo pen word and we also cant forget our other main man the man that puts our joints together for us whats his name joe the butcher and you know it jeff wants to say thanks tina he loves you and of corse the fresh prince wants to extend special thanks to gina



sheet music Buy Will Smith sheet music
cd Buy Will Smith CDs
guitar tabs Will Smith guitar tabs
Album: Rock The House (1997) Lyrics
cd Buy "Rock The House" CD
  1. Don't even try it
  2. Girls ain't nothing but trouble
  3. Guys ain't nothing but trouble
  4. Just one of those days
  5. Just rockin'
  6. The magnificent jazzy jeff
  7. Rock the house
  8. Special announcement
  9. Takin' it to the top
  10. Touch of jazz

Comments







Song words / lyrics from Rock The House album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -