Rotton Soul Lyrics

Warrior Soul Lyrics Rotton Soul

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Rotton Soul


by Warrior Soul. Buy album CD: Space Age Playboys


Hey hey we`re from New York City
Down town where the life is kill
Nobody`s gonna pick you up
`Cos they`re kicking you down ta hell
We live in a perma-crisis
Hope the landlord leaves ya alone

Don`t bother goin` out anymore
`Cos I don`t like anyone
Where it comes from I don`t know
Just living here ya get a rot-rotten soul
Yeah it`s rock `n` roll
All the little kiddies are satiesfied
Livin` in the toilets, where they reside
Sittin` on the corner just gettin` reaction
Cuttin` all the deals just to get in the action
Where it comes from, I don`t know
Just livin` here you get a rot-rotten soul

I got a rotten soul
Gimme, gimme, gimme
New York City punk
I got a rotten soul

Pumped up out on the skids breakin` laws
That hold ya down
(Yeah whatcha gonna do)
No-one`s gonna pick you up
And save you from this town
(Yeah whatcha gonna do)
Twenty four hours around the clock
That`s the way you gotta play
(Yeah whatcha gonna do)
Never gonna get a break and I hope it stays the way
(Yeah whatcha gonna do)
Where it comes from I don`t know
Just living here you get a rot-rotten soul

I got a rotten soul
Yeah - rotten
I got a rotten soul

I`m sick of all the little babies
Just whining about their stupid lives
And all the cosmic millionaires
Tellin` us we`re gonna die
Hey Geffen, look at me
I`m rockin` every single night
Criticized and crucify me `cause
I`m ready for another fight
Where it comes from I don`t know
Just livin` here you get a rot-rotten soul
I got a rotten soul



sheet music Buy Warrior Soul sheet music
cd Buy Warrior Soul CDs
guitar tabs Warrior Soul guitar tabs
Album: Space Age Playboys (1995) Lyrics
cd Buy "Space Age Playboys" CD
  1. Rocket Engines
  2. The Drug
  3. Let's Get Wasted
  4. No No No
  5. Television
  6. The Pretty Faces
  7. The Image
  8. Rotton Soul
  9. I Wanna Get Some
  10. Look At You
  11. Star Ride
  12. Generation Graveyard
  13. Fightin' The War

Comments







Song words / lyrics from Space Age Playboys album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -