Pound Cake Lyrics

Van Halen Lyrics Pound Cake

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Pound Cake


by Van Halen. Buy album CD: The Best Of Both Worlds


(Words by Van Halen)

(Ain't that some shit?)
(Okay, ya ready to go?)
(Yeah)

Oh yeah!
Yeah! She's gotta have soul
Or it won't feel right
Well, just plain, clean, and simple
Wrapped up nice n' tight

And homegrown and down-home, that makes one
Cookin' up that old time, long lost recipe for me. Woo!

It's gettin' hard to find
Guess it ain't hip enough now
You take an average guy, he can't identify, uh
And there's a short supply of her fine, fine stuff

Lemme get on, lemme get on, lemme get on some o' that
Shake it up, bake it up nice, uh!
Lemme get on, lemme get on, lemme get on all that
I so love my baby's poundcake

Homegrown and down-home, yeah that's the one
Still cookin' with that old time, long lost recipe

Lemme get on some o' that
Uh-ah uh-ho ho
Uh-ah uh-ho ho. I want some o' that
Uh-ah uh-ho ho. Gimme some o' that
Uh-ah uh-ho ho-ow!

(Guitar Solo)

Ooh, got some real fine pound...poundcake. Ah

I've been out there
Tried a little bit of everything
But it's all sex without love
I found the real thing is poundcake

Homegrown and down-home, yeah that's the one
Still cookin' with that old time, long lost recipe, yeah. Woo!
She's down-home and down-home. Oh, that's my woman

Gimme some o' that
Uh-ah uh-ho ho
Uh-ah uh-ho ho. Lemme hold that
Uh-ah uh-ho ho. Uh!
Uh-ah uh-ho ho

Homegrown and down-home, woo! Come on babe
Gimme some o' that, gimme some o' that
Homegrown, way down-home. Yeah!
Uh-ah uh-ho ho, yeah, gimme some o' that. Woo!
C'mon baby
Homegrown, homegrown, down-home
Uh-ho ho



sheet music Buy Van Halen sheet music
cd Buy Van Halen CDs
guitar tabs Van Halen guitar tabs
Album: The Best Of Both Worlds (2004) Lyrics
cd Buy "The Best Of Both Worlds" CD
  1. Disc 1
  2. Eruption (remastered album version)
  3. It's about time
  4. Up for breakfast
  5. Learning to see
  6. Ain't talkin' 'bout love
  7. Finish what ya started
  8. You really got me
  9. Dreams
  10. Hot for teacher
  11. Pound Cake
  12. And the cradle will rock...
  13. Black and blue
  14. Jump
  15. Top of the world
  16. (oh) pretty woman
  17. Love walks in
  18. Beautiful girls
  19. Can't stop lovin' you
  20. Unchained
  21. Disc 2
  22. Panama
  23. Best of both worlds
  24. Jamie's cryin'
  25. Runaround
  26. I'll wait
  27. Why Can't This Be Love?
  28. Runnin' with the devil
  29. When it's love
  30. Dancing in the street
  31. Not enough
  32. Feels so good
  33. Right now
  34. Everybody wants some!!
  35. Dance the night away

Comments







Song words / lyrics from The Best Of Both Worlds album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -