Ring A Bell Lyrics

Underwater Lyrics Ring A Bell

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Ring A Bell


by Underwater. Buy album CD: Tierra Buena


Ring a bell
Send his soul strait to hell
Hang around a while
Yeah he'll be back out on bail
With a smile on his face yeah that shit eatin grin
We know this motherfucker he'll be at it again
It started out taking
Taking shit for grantit
Too many kick downs now his fucking friends have had it
Now it's enough
No ones buying his bluff
He's making times harder when they're already hard enough
But that don't mean
That it won't get better in the long run
When a mind is clever
In the meantime till things get better
You better stick around till you get that letter cuz
There he goes on the radio
Turn it up loud on your stereo
You didn't have to wait so long
To find the meaning of this song
Take another take another hit from that bong
You know you just do not belong
Ring a bell
These days it's getting hard to tell
But I crack a smile
And think of all that is well
When thunders crashing down and the lines wearing thin
People wanna throw you out when you're barely hangin' in
So we keep it real
Living life up in the valley
Passing up them zombies always tweekin' in the alley
So I smash my bottle down and say enough is enough
They're making times harder when they're already hard enough
But that don't mean
That it won't get better in the long run
When a mind is clever
In the meantime till things get better
You better stick around till you get that letter cuz
There he goes on the radio
Turn it up loud on your stereo
You didn't have to wait so long
To find the meaning of this song
Take another take another hit from that bong
You know you just do not belong

When it hits the nitty gritty
You know you best understand
No matter what you're thinking
Yeah you're just one man
Trying to conquer the world with just your two hands
I bet you think you're the man
Running through time without your eye on the clock
One of these days you're gonna get dropped, dropped, dropped, dropped
In the single blink of an eye
I can still hear your mamma cry




sheet music Buy Underwater sheet music
cd Buy Underwater CDs
guitar tabs Underwater guitar tabs
Album: Tierra Buena (2004) Lyrics
cd Buy "Tierra Buena" CD
  1. ... Mmmmmm Skyscraper I Love You
  2. 8-Ball
  3. Always Loved A Film
  4. Banstyle/sappys Curry
  5. Beach
  6. Born Slippy
  7. Born Slippy. Nuxx
  8. Brice Lee (Short)
  9. Caliban's Dream
  10. Crocodile
  11. Cups
  12. Fever
  13. Glory! Glory!
  14. Juanita
  15. Mercy
  16. Moon In Water
  17. Mr. Universe
  18. Oich Oich
  19. Pearls Girl
  20. Puppies
  21. Rubber Ball
  22. Rubber Ball (Space Kitchen)
  23. Sola Sistim
  24. Thrash
  25. Two Month Off (King Unique Sunspots Vocal Mix)
  26. Thinkin' To Myself
  27. Firestarter
  28. Changes
  29. Ring A Bell
  30. Smash Dub
  31. Now's The Time
  32. This Is How
  33. Life
  34. Clear Your Mind
  35. Devil's Groove
  36. Tell Me
  37. Keep The Doors Open

Comments







Song words / lyrics from Tierra Buena album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -