When We Ride Lyrics

Tupac Shakur Lyrics When We Ride

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

When We Ride


by Tupac Shakur. Buy album CD: All Eyez On Me - Disc 2


(Tupac)

Aight, new drink
one part alazhay one part chrystal
Thugs Passion baby
y'all know what time it is
This drink is Gauranteed
to get the pussy wet and the dick hard
now if ya with me
Pour a glass and drink with a nigga
know what I mean ?
I ain't trying to turn you all niggas into alcholics
Alcholics [ha ha]
I'm just trying to turn you into muthafuckin thugs
So come and get some of this thug passion Baby


(Dramacydal)


I could pull out the [?drink?]
and be good 'till it's relevant but
I'm a straight solider, I'll roll up a nigga
like its seven cent
Tripping over dead presidents
they got us starein'
I throw it down this with business
They clown and try to get us
and It's so evident
stand forever and be thinking
drinking over a felony
and hell of me and how it will be some other shit
People telling me to cool out
But they ain't filling me
a mutha fucking food bound
my fuckin cheddar cheese
and a please passion of mine
Thuggin huggin plenty of G's
and laughing while I pass through time
And all thes back stabbers be watchin
Just keep it plain
I'm a keep it the same partner
Just take it the simple game
I can pinkle with the rain twinkling
diamonds and thangs go plinklin
enough to hold until I'm old and wrinklin
and These adversaries
they gonna have to be worrying
cuz I'm a be illing
Fufillin my Passion
Till I'm burryin'
My Thug Passion



Chorus (Jewell)
I heard it's the bomb
and you got it going on
give me some of your Thug Passion Baby
You got me dripping wet
from the way you make me sweat
give me some of your Thug Passion Baby
owwowwwowwww

(Dramacydal)


Now what if me
turn this Henessee
into a robbery
the Prophecy probably suddenly
switch and How it supposed to be?
And Dirty money be evil
Can't be evil cuz it's filling up my tummy see
Born in a position
Death collision
was futuristic
twisting riches
But there is only one way to make mo'
so I'm standing on the corner
trying to hustle in the snow
and My bigga bro
couldn't know
but buy a four four
blasting at playa hating
runnin' mo'
with a Thug Passion


(Dramacydal)


Putting down mashin'
control by this Thug's Passion
unlike them other bustas pistol blastin'
I'm asking, What Happened?
To the niggas who kept them bail
like they claim to
that's when I bang do
see thang true
Traveling this road my whole soul
been consolidated
with all this bullshit I done tolerated
How I made it
can easily stated
like my heart be gripped with the Passion
Must be the fucking greatest
Load up and take shit


(Dramacydal)


Make this to some high dollar gangster shit
jake a stack till we got enought bank to split


(Storm)


Creep with me
with that Imortal flow
Thug Passion got you tremblin'
like Death on the Row
make your move
so I can throw your mind a curve
while i'll be blowin up tha scene
like my nigga Mr. Herb
take a toke
as your heart goes full arrest
I got tha bomb
so nigga, fuck tha rest
ya need a 3rd to get ya flowin'
and let that loc see smoke
feelin' tha strokes of tha lines squeeze tight and slow



Chorus (Jewell)
I heard it's the bomb
and you got it going on
give me some of your Thug Passion Baby
You got me drippin' wet
from the way you make me sweat
give me some of your Thug Passion Babby
owwowwwowwww

(Tupac)


They say money don't make tha man
but damn i'm makin' money
observin' you muthafuckers
cause some of you bitches
say you want it
but you bullshitin'
lickin' them lips
you got me about to act a fool quick
sippin' on some Alazay and Chrystal
meanwhile
buy me a drink
and get to winking at me
she smiles
our niggas full of passion
Satisfaction is everlastin'
Now there's a fear ?
what i'm askin'
while i'm rubbin' on that ass
why you laughin' ?
see, i'm diggin' as if i'm curious
full blown and furious
baby get a grip
when I be doin' this
It's so physical
my attraction
driven by alchol
beware of my reaction
baby i'm goin' to war
thugged out on Death Row
You better recognize
and picture what I said so
Now you can feel it
it's a poiton for my niggas in motion
forever blastin'
bitches ain't ready for this Thug Passion



Chorus (4x) (Jewell)
I heard it's the bomb
and you got it going on
give me some of your Thug Passion Baby
You got me drippin' wet
from the way you make me sweat
give me some of your Thug Passion Baby owwowwwowwww



sheet music Buy Tupac Shakur sheet music
cd Buy Tupac Shakur CDs
guitar tabs Tupac Shakur guitar tabs
Album: All Eyez On Me - Disc 2 (1996) Lyrics
cd Buy "All Eyez On Me - Disc 2" CD
  1. Can't C Me
  2. Shorty Wanna Be A Thug
  3. Holla At Me
  4. Wonda Why They Call U
  5. When We Ride
  6. Thug Passion
  7. Picture Me Rollin'
  8. Check Out Time
  9. Rather Be Ya
  10. All Eyez On Me
  11. Run The Streetz
  12. Ain't Hard 2 Find
  13. Heaven Ain't Hard 2 Find

Comments







Song words / lyrics from All Eyez On Me - Disc 2 album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -