Chillin' With My Bitch Lyrics

T. Rex Lyrics Chillin' With My Bitch

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Chillin' With My Bitch


by T. Rex. Buy album CD: Electric Warrior (Remastered)


[Intro]
Dig pimp... I'ma holla at y'all in a minute, I'm finna go change clothes mayne
Go get real spiffy mayne, go kick it with my broad, I'ma holla atchall later..

[Verse 1]
I left the kids at the crib, and the squad in the trap
Now I'm in the two-seater with my broad in my lap
The alpines beatin', but I'm far away from rappin'
Bumpin' Prince, Sade, or some Marvin Gaye perhaps, I
Put up my blues, put on some tailor made slacks
Some wing tip shoes, whachu know about that?(Ha)
Button down, cufflinks, hair cut, no hat(Yeah)
Just felt like gettin' clean and show I know how to act
At Neiman & Marcus let my girl blow three or four stacks
Gotta forever to cut the food, and damn I'm relaxed(Chillin)
In a real cool mood, no beef, no gats
But there real close by, niggaz better know that

(Chorus) [Jazze Pha]
I ain't hangin' with my niggaz, pullin' no triggaz
I'll be back to the trap, but for now
I'm chillin' with my bitch today, I'm chillin' with my bitch today
I ain't hangin' with my potnaz, I'm out eatin' lobster
I'm on some grown man shit, ya dig
I'm chillin' with my bitch today, I'm chillin' with my bitch today

[Verse 2]
This shit look hard, no drama from none of my baby mama's
With my hottie, takin' shots of Saki at Bennihannas
Known to kick it like we riches, like Sky Richie and Madonna
Or either Will and Jada, on vacation for the summer
Me and my lil' mama, blowin' big as we wanna
Gotta big sack of some of that shit from California
A bottle of Patron and a six pack of Corona
Dro aroma got the six hot and steamin' like a sauna
So I let the top back and I bend anotha corner
Check into the W, so I can put it on her
Got the suite for a week, but we can stay a lil' longer
I ain't trippin', that's the shit that make relationships stronger

[Chorus] - repeat

(Hook)
Tonight I'm gon chill with my lady friend
She the type to keep a nigga open
I'm chillin' with my bitch today

(Verse 3)
I left the stress in the streets and I'm a long way from home
Put up the vest and the chrome, even threw away with my phone
My potnaz don't wanna be on the shit that I'm on mayne
Livin' life and kickin' it like a grown man
Sittin' in the sand, drinkin' pina coladas
With a double shot of rum, just chillin' right by the water
No judges, no lawyers, in a whole 'nother world
Just a bottle and this O a dro, blowin' with my girl

[Chorus] - repeat

Repeat [Hook]



sheet music Buy T. Rex sheet music
cd Buy T. Rex CDs
guitar tabs T. Rex guitar tabs
Album: Electric Warrior (Remastered) (1971) Lyrics
cd Buy "Electric Warrior (Remastered)" CD
  1. 2 Glock 9's
  2. 30 Minut
  3. 30 Minutes
  4. 30 Minutes (Remix)
  5. All About Us
  6. All My Love
  7. All The Things She Said
  8. Asap (Remix Feat. P$c)
  9. At The Bar
  10. Back For Revenge
  11. Bankhead
  12. Be Better Than Me
  13. Beautiful Lies
  14. Before & After
  15. Belochka
  16. Bezzle
  17. Big Shit Poppin'
  18. Big Things Poppin (Clean Version)
  19. Bitch Who
  20. Bounce Like This
  21. Bounce Like This [from "the Longest Yard" Soundtrack]dope Boi Fresh
  22. Cash Flow
  23. Chillin With My B**** - (featuring Jazze Pha)
  24. Chillin' With My Bitch
  25. Chooz U
  26. Chooz U Feat.Jazze Pha
  27. Chto Ne Hvatayet
  28. Clowns (Can You See Me Now?)
  29. Coming Back
  30. Cosmos (Outer Space)
  31. Countdown
  32. Craving (I Only Want What I Can't Have)
  33. Crown Me
  34. Dangerous And Moving
  35. Dangerous And Moving (Intro)
  36. Did You Forget
  37. Divine
  38. Do U Potna
  39. Do Ya Thang
  40. Doin My Job
  41. Dope Boi Fresh
  42. Doschitai Do Sta
  43. Down Like That
  44. Dying In Your Arms
  45. Feeling You
  46. Follow Your Dreams
  47. Freak Though
  48. Freak Through
  49. Freak Through - (featuring Pharrell)
  50. Friday Night
  51. Friend Or Foe
  52. Front Back
  53. Fuck Da City Up
  54. Fuckin' Around
  55. Get It
  56. Get Some
  57. Get That Money
  58. Get Ya S*** Together - (featuring Lil' Kim)
  59. Get Ya Shit Together
  60. Get Yo Girl
  61. Go Get It
  62. Golden Girls
  63. Gomenasai
  64. Goodies [remix]
  65. Got Your Back
  66. Grand Hustle Kings
  67. Harry Potter D.o.p.e.
  68. Hell Of A Life
  69. Hello
  70. Here Ye, Hear Ye
  71. Hero
  72. Hot Wheels
  73. Hotel
  74. How Soon Is Now?
  75. I Can't Be Your Man
  76. I Can't Quit
  77. I Know
  78. I Know You Missed Me
  79. I Need Dollas
  80. I Still Love You
  81. I'll Show You
  82. I'm A King
  83. I'm A King (Remix)
  84. I'm A King Ft Lil Scrappy And P$c
  85. I'm A King Remix Feat. The Game And Young Blaze
  86. I'm Back
  87. I'm Flexin
  88. I'm Serious
  89. I'm Serious (Remix)
  90. I'm Serious Feat.Beenie Man
  91. I'm Straight
  92. I'm Talkin' To You
  93. It's All G
  94. Kill Em All
  95. King And Queen
  96. King Back
  97. King Of The Mountain Cometh
  98. Klouny
  99. Kosmos
  100. Layin' Down Da Trap
  101. Let Me Tell You Something
  102. Let My Beat Pound
  103. Lick It
  104. Live In The Sky
  105. Live Your Life
  106. Long Live Da Game
  107. Love This Life
  108. Loves Me Not
  109. Lyudi Invalidy
  110. Mal'chik Gey
  111. Malchick Gay
  112. Malchick Gey
  113. Memories Back Then
  114. Mr Kodak
  115. My Air Forces
  116. My Dear
  117. My Life
  118. Nas Ne Dagoniat
  119. Ne Ver', Ne Bojsya
  120. Never Scared
  121. Ni Ver', Ni Bojsya, Ni Prasi (Don't Trust, Don't Fear, Do Not Ask)
  122. Nich'ya
  123. No Matter What
  124. No More Talk
  125. No, No, No Remix
  126. Not Gonna Get Us
  127. Not Perfect
  128. Novaya Model
  129. Null And Void
  130. Obez'yanka-Nol'
  131. Perfect Enemy
  132. Pledge Allegiance To The Swag
  133. Pop The Trunk
  134. Praying For Help
  135. Propane
  136. Prostye Dvizheniya
  137. Remember Me
  138. Ride Wit Me
  139. Right Now
  140. Robot
  141. Round Here
  142. Rubber Band Man (Remix)
  143. Sacrifice
  144. Show Me Love
  145. Simple Moves
  146. Slide Show
  147. So Close
  148. Soldier
  149. Sorry
  150. Stand Up Guy
  151. Stars
  152. Super Freak
  153. Swing Ya Rag
  154. T.I. Vs. T.I.P.
  155. Tha King
  156. That's What I Thought
  157. The Breakup
  158. The Greatest
  159. They're Not Gonna Get Us
  160. Told You So
  161. Top Back (Remix)
  162. Trap Muzik
  163. Ty Soglasna
  164. U Don't Know Me (Clean Version)
  165. Undertaker
  166. Vsya Moya Lyubov'
  167. Warrior's Theme
  168. We Don't Get Down Like Y'all
  169. We Shout
  170. What Happened?
  171. What They Do
  172. What You Know?
  173. What's Yo Name?
  174. What's Yo Name? Feat.The Neptunes
  175. Where You Wanna Be
  176. Why You Wanna
  177. Ya Shosla S Uma
  178. Ya Tvoi Vrag
  179. Ya Tvoya Ne Pervaja
  180. Yeah
  181. You
  182. You Know Who
  183. Your The Best
  184. Yugoslavia
  185. Zachem Ya
  186. Zashititsya Ochkami
  187. Zavedi

Comments







Song words / lyrics from Electric Warrior (Remastered) album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -