Shock Dat Monkey Lyrics

TLC Lyrics Shock Dat Monkey

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Shock Dat Monkey


by TLC. Buy album CD: On The TLC Tip


(l.a. reid, babyface, daryl simmons, lisa "left eye" lopes)



Yo dis is tlc
Yeah and we're back to school da girlies
And if n ya know dat yo man is startin' to flip
Shock dat monkey on the tlc tip

Y'all know we ain't down for no monkey business
Erri uuhh erri uuhh erri
It ain't even like that
Yo t-boz kick it

When you know that it's good
And you know that it's hot
All the girlies want a piece of what you've got
When a man is a man
And it's all in his face
He's 'gon jump all on it
Cause it be's that way

Gotta get up on it
Put that heart aside
Ain't about that lovin'
It's all about that pride
If you do unto him
What he does all the time
That's the only thing for sure
To keep that nickel in line
You gotta go

Chorus:
Shock dat monkey
Shock 'em good shock 'em good
Shock dat monkey
Hey, hey, hey, hey
Shock dat monkey
Shock 'em good, shock 'em good
Shock dat monkey

If he plays in the field
And he's shamin' your name
Got no time for tears
You can get in the game
If a man is a man
And he calls you a ho
Ain't no point in playin'
If he doesn't know (yeah)

Don't let him know
If you don't go through it
And if it blows
Hey just don't sweat it
Now you're in control
If you just don't screw it
Shock him before
He knows you know so

Chorus

Yo you wanna know somethin' I'm in a situation
Like it or not it's you, your own creation
Lendin' a leg cause you ain't too proud to beg
For a quick sensation invitation
And bein' that I am the kinda girl that I am
Lend a hand and dare you to give a damn
Cause his story can be my story too
Ooohhh monkey see monkey do

When you know that it's good
And you know that it's hot
All the girlies want a piece of what you've got
When a man is a man
And it's all in his face
He's 'gon jump all on it
Cause it be's that way (yeah)

Chorus

Break:
Yo it ain't cool and as a matter of fact
Get the monkey up off your back
And when he wanna know where you're at
Get the monkey up off your back
Even if he don't like it like dat
Get the monkey up off your back
You gotta do it to keep 'em intact
Get that monkey up offa your back

Chorus

Gotta get up on
Put that heart aside
It ain't about that lovin'
It's all about that pride
If you do unto him
What he does all the time
That's the only thing for sure
To keep that nickel in line

Hey

Break

Chorus




sheet music Buy TLC sheet music
cd Buy TLC CDs
guitar tabs TLC guitar tabs
Album: On The TLC Tip (1992) Lyrics
cd Buy "On The TLC Tip" CD
  1. Intro
  2. Ain't 2 Proud 2 Beg
  3. Shock Dat Monkey
  4. Intermission I
  5. Hat 2 Da Back
  6. Das Da Way We Like 'Em
  7. What About Your Friends
  8. His Story
  9. Intermission II
  10. Bad By Myself
  11. Somethin' You Wanna Know
  12. Baby-Baby-Baby
  13. This Is How It Should Be Done
  14. Depend On Myself
  15. Conclusion

Comments







Song words / lyrics from On The TLC Tip album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -