Hat 2 Da Back Lyrics

TLC Lyrics Hat 2 Da Back

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Hat 2 Da Back


by TLC. Buy album CD: On The TLC Tip


(dallas austin, lisa "left eye" lopes, kevin wales)



Rap intro

Being that I am the kinda girl that I am
Nobody can make me do what I don't want to
I can be myself a lot and I'm proud of what I got
So I'll never change for you

Being that I am the kinda girl that I am
Tight jeans don't hit the scene with one like me
I got to be feeling free and you better believe i'll
Do what pleases me

Yo left eye kick the scene

See everyday last week and not a place to go
This nut still had me dressin' like a fashion show
But not this week I'm chillin' cause it's nothin' to hide
Threw on my baggy dips and waited for my ride
He pulled up knock knock til I opened the door
Peeped my gear and started dissin' me from head to toe
But yo just to let you know, it's takin' ta
Make me wanna say gotta go, gotta go

Chorus:
Hat 2 da back I gotta kick my pants down real low
That's the kinda girl I am
That's the kinda girl I am
Hat 2 da back I gotta kick my pants down real low
That's the kinda girl that I am

Here we go, here we go, here we go again

Being that I am the kinda girl that I am
Some people just don't understand the things I do
(you feelin' it "d", you feelin' it)
Chillin' with the girls or kick it with the fellas
If I choose

Being that I am the kinda girl that I am
Dumb rules are left for fools
With no attitude I think my way is cool
So let me be me and continue being smooth
Yo left eye what's up wit' that guy?

So yo gettin' back to this dude wit' the foul attitude
Shoot he made another bad move sayin' that
Girls shouldn't wear baseball caps he can go take a hike
Cause it's the style I like yeah it's a trip
Cause somethin' hasn't yet been said
I never talked about them damn fingerwaves in his head
Tight pants and 2 rings in each ear
You know that is dead but it's me instead

Chorus

Here we go again

That's the kinda girl I am
Don't cha know I really don't give a damn
Let me be me for me and not what I'm supposed to be
So I'm gonna do what I wanna do
Cause dumb rules are left for silly fools
That's the kinda girl that I am - ohh!

Here we go, here we go, here we go again

Some people might wonder why we're like that
Cause we're smooth
Smooth you know

Relatively speakin' I am no ordinary dip
Cause I ain't reachin' hipped
Til you be thinkin' I'm flipped
And that is ooooh on the tlc tip

1-2-3-4 y'all
Here we go again

Chorus




sheet music Buy TLC sheet music
cd Buy TLC CDs
guitar tabs TLC guitar tabs
Album: On The TLC Tip (1992) Lyrics
cd Buy "On The TLC Tip" CD
  1. Intro
  2. Ain't 2 Proud 2 Beg
  3. Shock Dat Monkey
  4. Intermission I
  5. Hat 2 Da Back
  6. Das Da Way We Like 'Em
  7. What About Your Friends
  8. His Story
  9. Intermission II
  10. Bad By Myself
  11. Somethin' You Wanna Know
  12. Baby-Baby-Baby
  13. This Is How It Should Be Done
  14. Depend On Myself
  15. Conclusion

Comments







Song words / lyrics from On The TLC Tip album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -