Soundtracks: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

List of artists: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #



Recommended site
A-Z Lyrics Universe
Lyrics/song texts are property and copyright of their owners and provided for educational purposes.

Act III - The Confrontation Lyrics by T.I.

 

Act III - The Confrontation by T.I.


[T.I.P.:]
Man Meet Me At The Mirror Man
Hurry Up
Come Holla At Meet
Now!!
[T.I.:]
Man Dis Shit Is F**Ked Up Man
[T.I.P.:]
Oh Bout Time
[T.I.:]
Ladies And Gentleman I Apoligize For The Fusion
[T.I.P.:]
What The F... F**K Dem Man You Better Holla At Me
[T.I.:]
See If You Called Back Trap Muzik You Had A Problem Once Before
[T.I.P.:]
Meet Me At The Mirror Man, Come To The Mirror
[T.I.:]
I Thought We Had Dis Shit Under Control Though U Know What I'm Sayin
[T.I.P.:]
Nah Home Boy Man I Told Yall I Was Gunna Let You Do This Shit For A Minute
[T.I.:]
Nah Man Hold Up Man I'm Talkin Can U See?
[T.I.P.:]
Man You Can't Shut Me Up Man I Got It From Here On Out
[T.I.:]
Man It's Obvious That We Can...
[T.I.P.:]
We Doin This Shit My Way Now
[T.I.:]
Man This Dude Is Impossible
Man Why Can't You Just Talk About What The F**Ks Wrogn Wit Cha
Man Why Can't You Just Say Whats On Your Mind Man
Quit All Dat Actin Out
[T.I.P.:]
Man Talkin Don't Do Mua F**Kin Good Man
Man Dis Shit Got Way Outta Hand Now
[T.I.:]
Man I Understand All Dat Grub Man But Look Though Man
All You Gotta Do Is Ride Out
[T.I.P.:]
Ride Out My Ass Dat What Got My Mutha F**Kin Partna Killed Man
[T.I.:]
Man You Think I Ment For That Shit To Mutha F**Kin Happen?
Dog You Think I Would Hold Da Keys Like Dat?
[T.I.P.:]
It Don't Matter What The F**K You Ment To Happen
[T.I.:]
I Mean All In All Bra I Told You Do It My Way And That Wouldn't Had Happen
[T.I.P.:]
Man Doin It Your Way Is What Got Us Here Right Now
[T.I.:]
So What You Sayin
[T.I.P.:]
What The F**K, You Heard Me Say Nigga
Yall Out Here Man Yall On T.V, Flossin Wit Your Hollywood
Mutha F**Kin Outfits And. Bra I Ain't Wit Dis Shit Home Boy
[T.I.:]
Well F**K It Den Cuz You Know Ery Mutha F**Kin Thing
[T.I.P.:]
Nah I Don't Know Everithang But I Know Bullshit When I See It
[T.I.:]
Man
[T.I.P.:]
Yall Be Tryin To Put Me On Front Of Ery Mutha F**Kin
Camera Lights
[T.I.:]
Da F**K You Mean Man? What You Talkin Bout?
[T.I.P.:]
Ay Look You Need Me Partna Man
[T.I.:]
You Need Me
[T.I.P.:]
I Don't Want Nun Of Dat King Of The Souths Hit For One For Tip
[T.I.:]
Man Tip Your Ass Get Locked Up Erytime If I Let You Get A Chance
[T.I.P.:]
If You Let Me? You See What The F**K I'm Sayin Man? How The F**K You Let Me Gunna Do Somthin? Ay Look Man I'm Sick Of You And These Other Whole Ass Rappers Out Here.
Yall Can Kiss My Ass. You Can Tell Em I Said That. Fake Ass Niggas.
[T.I.:]
Man I'm Done Talkin To You.(Glass Breaks) Go Back To Your Song
F**K It