I Can't Be Your Man Lyrics

T.A.T.U. (TATU) Lyrics I Can't Be Your Man

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

I Can't Be Your Man


by T.A.T.U. (TATU). Buy album CD: Other Songs 2 - KIN


Yeah,
To the ladies,
One mo' message from T.I.P.,
I represent every man in America,
Naw,the world

You wanna know what he what he
Thinkin' bout when he ain't
Talkin to you bout why he can't
Be your man you sure you wanna know

Here it is

[Verse 1]
My girl say I don't love her
She say we just fuckin'
Nothin' against you
It's just that I hate tux
She wanna toast with the Mo' and the ice
Throwin' the rice
Wake up with me for the rest of your life
Ask me where I'm going,when I'comin back when I bounce
Runnin her mouth, call herself the queen of the south
Redecorate the crib throwin satin on the couch
Catch me out adulteratin' takin' half of the house
Well it ain't she don't deserve it
Just I don't wanna give it
The life she wanna live
Shorty I don't wanna live it
Makin' money shorty's missin'
To all kind of digits
From KeKe's to Chaniques's
To Bianca's and Brigettes's
Poppin' up unannouced, shorty call 'fore you visit
Nothing about a number, mind your goddamn business
Look bitch, some shit bout Tip won't change
We can hang, but I got to let you know one thang

[Chorus]
I can't be your man
It ain't you it's me, sorry shorty
I can't be your man
Where I been, I don't see no rings on these fingers
I can't be your man
Look to the future, find someone better than me
I can't be your man
You deserve much more, I'm no good to you shorty

[Verse 2]
Don't it seem like shit be cool for a month and a half
All of a sudden you frontin' and showin your ass
Complainin' bout what you got
Shorty look what you had
Before me, it was pull-out couches and Bilitant bags
Now she mad cause she ain't got a T.V. in her Jag
I tell you what if that ain't good enough get back on the bus
Give up the princess cuts and the Prada and stuff
I take you out to eat and you order a bottle of what?
Ungrateful wonderin' why I'm not faithful
Ballin's all good but this shit is just wasteful
Want me to pay your bills
Help you get a bigger crib
Shorty I don't mind helpin'
But show some initiative
Ain't brought nothin' to the table but hard times and heartache
Do something, get on the grind for God's sake
A reminder, rewind this message from your highness
For those that chose to take my kindness for blindness

[Chorus]
I can't be your man
I don't cheat cause I ain't shit,
I'm cheatin' cause you aint shit
I can't be your man
Every time I walk in the house you sittin' on that goddamn couch
You ain't got nothing better to do
I can't be your man
Cook, clean, iron, pay the water bill, shorty do something
Work with me
I can't be your man
Ay, pack you shit shorty, I'm droppin yo ass off at yo mami house
Right now

[Verse 3]
One more scenario
Bout another jazzy hoe
That I met on the road
After a show in Ontario
Shorty say she got a man
That don't really scare me though
But she say he got a temper
So, but what he jealous for
Cause you told him you were cheatin
Hell, well what you tell him for
Shit, what that got to do with Tip
You better let him know
Now she want to let him go
But what for
So you can get with me and keep being a slut hoe
I don't think so baby better stay where you at
I'm no good for you
Never mind the way that he act
You got a kid and a crib with him
What's better than that
I'm in town for the week you better settle for that

[End Chorus]
I can't be your man
I'm here for 4 days shorty, 4 days
I can't change the world
I can't be your man
He don't treat you right?
What that gotta do with me?
I can't be your man
He be cussin' you out and shit
You cheated on him shorty, can you blame him?
I can't be your man
You ain't fend to bring that bullshit to me
I don't want naan parts of it
I can't be your man
Look here man
Get that shit out of my face
Kick rocks
I can't be your man
I ain't fend to have nothing to do with it
Their will be none of that round here
I can't be your man
Besides shorty you talk to much
I can't deal with it
I can't be your man
You say you work where
Mickey D, get the hell out of here shorty
Man look ay, I can't deal with it
You got too much baggage with you man
You and little, uh,uh,uh little Opus Cunningham
Y'all kick rocks down the damn street
I can't deal with it shorty
N...,complain...,what..., you ain't got what?
Shorty when I met you shorty you was barefooted
Sittin' on the railroad track with some straw in yo mouth
What the hell you complainin' about what you got now
Wh-Wh-What nigga you got steak and eggs right here
I'm sayin, what the business is?
Get the hell out of here man
Ay man you need to show me some appreciation round here
You in the damn living room more than the muthafuckin' furniture shorty
I can't deal with that shit man
Get a damn job
Do something for me
Lazy bitch, All the bad bitches in the world and I had to hook up
With the sorriest hoe in America
Why don't you take the weight off my back every now and then
Why don't you pay a bill
30 damn dollars, the cable bill ain't but 30 damn dollars shorty
Why don't you change the..., flip the mattress
Man wash some clothes, change a light bulb
Goddamn shorty, I gotta do every thing round this sumabitch
A lazy bitch, ain't nothing worse than a lazy bitch shorty wasted talent



sheet music Buy T.A.T.U. (TATU) sheet music
cd Buy T.A.T.U. (TATU) CDs
guitar tabs T.A.T.U. (TATU) guitar tabs
Album: Other Songs 2 - KIN Lyrics
cd Buy "Other Songs 2 - KIN" CD
  1. 2 Glock 9's
  2. 30 Minut
  3. 30 Minutes (Remix)
  4. All About Us
  5. All My Love
  6. Asap (Remix Feat. P$c)
  7. At The Bar
  8. Back For Revenge
  9. Bankhead
  10. Be Better Than Me
  11. Beautiful Lies
  12. Before & After
  13. Belochka
  14. Bezzle
  15. Big Shit Poppin'
  16. Big Things Poppin (Clean Version)
  17. Bitch Who
  18. Bounce Like This
  19. Bounce Like This [from "the Longest Yard" Soundtrack]dope Boi Fresh
  20. Cash Flow
  21. Chillin With My B**** - (featuring Jazze Pha)
  22. Chillin' With My Bitch
  23. Chooz U
  24. Chooz U Feat.Jazze Pha
  25. Chto Ne Hvatayet
  26. Coming Back
  27. Cosmos (Outer Space)
  28. Countdown
  29. Craving (I Only Want What I Can't Have)
  30. Crown Me
  31. Dangerous And Moving
  32. Dangerous And Moving (Intro)
  33. Did You Forget
  34. Divine
  35. Do U Potna
  36. Do Ya Thang
  37. Doin My Job
  38. Dope Boi Fresh
  39. Doschitai do sta
  40. Down Like That
  41. Dying In Your Arms
  42. Feeling You
  43. Follow Your Dreams
  44. Freak Though
  45. Freak Through
  46. Freak Through - (featuring Pharrell)
  47. Friday Night
  48. Friend Or Foe
  49. Front Back
  50. Fuck Da City Up
  51. Fuckin' Around
  52. Get It
  53. Get Some
  54. Get That Money
  55. Get Ya S*** Together - (featuring Lil' Kim)
  56. Get Ya Shit Together
  57. Get Yo Girl
  58. Go Get It
  59. Golden Girls
  60. Gomenasai
  61. Goodies [remix]
  62. Got Your Back
  63. Harry Potter D.o.p.e.
  64. Hell Of A Life
  65. Hello
  66. Here Ye, Hear Ye
  67. Hero
  68. Hot Wheels
  69. Hotel
  70. I Can't Be Your Man
  71. I Can't Quit
  72. I Know
  73. I Know You Missed Me
  74. I Need Dollas
  75. I Still Love You
  76. I'll Show You
  77. I'm A King
  78. I'm A King (Remix)
  79. I'm A King Ft Lil Scrappy And P$c
  80. I'm A King Remix Feat. The Game And Young Blaze
  81. I'm Back
  82. I'm Flexin
  83. I'm Serious
  84. I'm Serious (Remix)
  85. I'm Serious Feat.Beenie Man
  86. I'm Straight
  87. I'm Talkin' To You
  88. It's All G
  89. Kill Em All
  90. King And Queen

Comments







Song words / lyrics from Other Songs 2 - KIN album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -