S Club Party Lyrics

S Club 7 Lyrics S Club Party

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

S Club Party


by S Club 7. Buy album CD: Best


S Club
Get down tonight, uh come on, yeah
uh, get down tonight, uh huh
everybody get down tonight, come on

S Club (there ain't no party like an S Club Party, oh)
Gonna show you how (everybody get down tonight)
S Club (there ain't no party like an S Club Party, oh)
Gonna take you high (shake your body from side to side)

Finally Friday night
Feeling kinda good, looking alright
Gotta get moving, can't be late
Gotta get grooving, just can't wait (hey)
Get the feeling (get the feeling)
Push the ceiling (push the ceiling)
Player hey there (player hey there)
Get ready everybody cuz here we go

S Club (there ain't no party like an S Club Party, oh)
Gonna show you how (everybody get down tonight)
S Club (there ain't no party like an S Club Party, oh)
Gonna take you high (shake your body from side to side)

Ooh, ooh, wave your hands in the air
Ooh, ooh, like you just don't care
Ooh, ooh, it's a party over here
Ooh, ooh, there's a party over there

Tina's doing her dance
Jon's looking for romance
Paul's getting down on the floor
While Hannah's screaming out for more
Wanna see Bradley swing
Wanna see Rachel do her thing
Then we got Jo, she got the flow
Get ready everybody cuz here we go

S Club (there ain't no party like an S Club Party, oh)
Gonna show you how (everybody get down tonight)
S Club (there ain't no party like an S Club Party, oh)
Gonna take you high (shake your body from side to side)

Ooh, ooh, wave your hands in the air
Ooh, ooh, like you just don't care
Ooh, ooh, it's a party over here
Ooh, ooh, there's a party over there

Ooh, ooh, wave your hands in the air
Ooh, ooh, like you just don't care
Ooh, ooh, it's a party over here
Ooh, ooh, there's a party over there

Ghetto boys - make some noise
Hoochie mamas - show your nanas (ah ah ah ah ah ah)

S Club (there ain't no party like an S Club party, oh)
Gonna show you how (everybody get down tonight)

S Club (there ain't no party like an S Club Party, oh)
Gonna show you how (everybody get down tonight)
S Club (there ain't no party like an S Club Party, oh)
Gonna take you high (shake your body from side to side)

S Club (there ain't no party like an S Club Party, oh)
Gonna show you how (everybody get down tonight)
S Club (there ain't no party like an S Club Party, oh)
Gonna take you high (shake your body from side to side)

S Club (there ain't no party like an S Club Party, oh)
Gonna show you how (everybody get down tonight)
S Club (there ain't no party like an S Club Party, oh)
Gonna take you high (shake your body from side to side)



sheet music Buy S Club 7 sheet music
cd Buy S Club 7 CDs
guitar tabs S Club 7 guitar tabs
Album: Best (2003) Lyrics
cd Buy "Best" CD
  1. Bring It All Back
  2. S Club Party
  3. Two In A Million
  4. You're My Number One
  5. Reach
  6. Natural
  7. Never Had A Dream Come True
  8. Don't Stop Movin'
  9. Have You Ever
  10. You
  11. Alive
  12. Love Ain't Gonna Wait For You
  13. Say Goodbye
  14. Everybody Get Pumped
  15. Bring The House Down

Comments







Song words / lyrics from Best album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -