» » »

Shuttin' you down Lyrics

Shuttin' you down by Samantha Mumba  

CD  ·  DVD  ·  Sheet music


Shuttin' you down How long do you think i'd fall for,
Your sneaking, creeping before, you're ga-ga,
It must seem so like I'll believe,
Any and everything you tell me,
You had to guess i'd find out,
So did you think I would stay around,
Did you think that I would take you back now?
Knowing you and some girl were getting down.

You're so dumb cos you gave love to some slut,
But now you're mad because you see,
That girl can't light a match to me.

You're hard, but i'm harder,
I won't take no crap cos' I ain't gotta,
Hey you think you're slick, but I know your tricks,
So now, I'm shuttin' you down,
You're hard, but i'm harder, (oh!)
You're typical, you're pitiful,
You think you're slick, but I know your tricks,
So now, I'm shuttin' you down.

I'm not the kinda girl that'll forget,
Or forgive what you did,
Your best bet is to bring here,
Some better proof that I'm driving,
I won't let it go, (oh no!)
Don't wanna see you no more, (go! go!)
But I'm the rizzle that sizzle fizzle,
Cos you have no skizzles, I'm keeping it drizzled.

You're so dumb cos you gave love to some slut,
But now you're mad because you see,
That girl can't light a match to me.

You're hard, but i'm harder,
I won't take no crap cos' I ain't gotta,
Hey you think you're slick, but I know your tricks,
So now, I'm shuttin' you down,
You're hard, but i'm harder, (oh!)
You're typical, you're pitiful,
You think you're slick, but I know your tricks,
So now, I'm shuttin' you down.

You're hard, but i'm harder,
I won't take no crap cos' I ain't gotta,
Hey you think you're slick, but I know your tricks,
So now, I'm shuttin' you down,
You're hard, but i'm harder, (oh!)
You're typical, you're pitiful,
You think you're slick, but I know your tricks,
So now, I'm shuttin' you down.

If you think you're hot, and you're really not,
Then you're 'bout to get shut down,
If you're a gigalo, and your girl don't know,
Then you're 'bout to get shut down,
If you're a good for nothing, but always frontin',
You're 'bout to get shut down,
And if your pants are down, all over town,
You're getting shut down.

You're hard, but i'm harder,
I won't take no crap cos' I ain't gotta,
Hey you think you're slick, but I know your tricks,
So now, I'm shuttin' you down,
You're hard, but i'm harder, (oh!)
You're typical, you're pitiful,
You think you're slick, but I know your tricks,
So now, I'm shuttin' you down. (now, now, now, now!!)

You're hard, but i'm harder,
I won't take no crap cos' I ain't gotta,
Hey you think you're slick, but I know your tricks,
So now, I'm shuttin' you down,
You're hard, but i'm harder, (oh!)
You're typical, you're pitiful,
You think you're slick, but I know your tricks,
So now, I'm shuttin' you down.



CD  ·  DVD  ·  Sheet music
Comments

comments powered by Disqus