I Don't Know Lyrics

Puff Daddy Lyrics I Don't Know

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

I Don't Know


by Puff Daddy. Buy album CD: Other Songs 2 - W


[P. Diddy]
Check this out, yeah, yeah
All my niggas take a walk with me
You ain't gotta holla - you can talk with me
Just try to learn where my thoughts can be
And how I stack figures
Learn why I'm real - still that nigga
I get money I ain't gotta do a crime
Shit I hit dimes - what I need with a nine
Before y'all judge me - be clear
We got nothing but heat here, beware WE HERE
What's my name, got chicks twisted like
What's my game?
Pimp things still the same
I smash it, I don't harass it
Ma' I'm a baller I score and pass it
Feel me, still be filthy
If making hits is a crime, I plead guilty
And this is what we came do
Party, Diddy, Usher - game is through, come on

[Usher]
It's right around eleven o'clock
One of your girls just called
Asked you how you look, are you ready?
You tell her you look hot
Not to worry at all
Niggas will be shook - y'all doin' it heavy
She;s telling you she might change
But you tell her not to
She know that she looks stunning
It'll be fine
The club will be full of game
But none of that has got'chu
Me - I think you're running
Cause I'm the one

1 - I don't know what you came to do girl
What you came to do tonight
But I came to party, oh
I don't know what you came to do girl
What you came to do tonight
But I came to party, oh

2 - You're probably thinking to yourself
What's the occasion?
And believe me girl I don't do sex for fun
The perfect gentleman in every situation
And the only thing that's missing - is the one
Is it you?

Repeat 1

3 - Sing it
(La, la, la, la)
Ghetto girls
(La, la, la, la)
Suburban girls
(La, la, la, la)
International girls - smell me?
(La, la, la, la, la)
(La, la, la, la)
Ghetto girls
(La, la, la, la)
Suburban girls
(La, la, la, la)
International girls - smell me?
(La, la, la, la, la)

Had to take the time
To open up your mind
That's exactly what you are - open
Look at the mesmorizing grind
She should be a crime
Damn baby you're a star
You're smoking

Repeat 2

Repeat 1

Repeat 3

It's real serious
You're so fine girl
At the end of the day - I'm going home with you

Repeat 1 till end



sheet music Buy Puff Daddy sheet music
cd Buy Puff Daddy CDs
guitar tabs Puff Daddy guitar tabs
Album: Other Songs 2 - W Lyrics
cd Buy "Other Songs 2 - W" CD
  1. 24 hours to live
  2. All Night Long (feat. Faith Evans )
  3. American Dream
  4. Bad boy for life (remix ft. busta rhymes & m.o.p.)
  5. Breathe, stretch, shake
  6. Can't Nobody Hold Me Down (bad Boy Remix)
  7. Come With Me (Morello Mix)
  8. Do You See
  9. Do you wanna get $?
  10. Feelin' So Good (Bad Boy Remix)
  11. Hate Me Now
  12. Hate Me Now (Feat. Nas)
  13. How We Do
  14. I Don't Know
  15. I don't wanna know
  16. I don't wanna know (mario winans ft. p diddy)
  17. I love you
  18. I Need A Girl (Part One) (Feat. Usher & Loon)
  19. I Need A Girl Part 2
  20. I Need A Girl Pt.2
  21. I Need A Girl;
  22. I wanna know f mario
  23. I Want You Back '98 (Bad Boy Mix)
  24. If I Should Die Tonight
  25. In de fik
  26. It's About That Money
  27. It's All About Benjamins (feat. The Notorious B.I.G. & Mase) (Mo Cheddar Mix)
  28. It's All About The Benjamins (Promo Mix)
  29. Jealous guy
  30. Let's Get It (Remix)
  31. Lights, Camera... Action! (Remix)
  32. Lookin' at me
  33. Love Don't Cost A Thing (Bad Boy Remix)
  34. Love You Baby
  35. Missing You
  36. Mo Money Mo Problems
  37. Nothin' (Remix)
  38. P.Diddy
  39. P.E. 2000 (English Club Mix)
  40. Pass The Courvoisier
  41. Pass The Courvoisier Part 2 (Remix)
  42. Peaches & Cream (Bad Boy Remix)
  43. Puff Daddy And Ma$E Freestyle
  44. Puff's intro
  45. Roxanne (Bad Boy Remix)
  46. Roxanne (Puff Daddy Remix) (Sting & The Police)
  47. Say what
  48. Seniorita
  49. Shake Ya Tail Feather
  50. Shake your tailfeather
  51. Show me your soul ft. lenny kravitz pharrell and l
  52. Son Of A Gun (Bad Boy Remix)
  53. Step Into A World (Remix)
  54. Summertime
  55. The Body Rock
  56. Victory 2004 (feat. 50 cent, lloyd banks, notoriou
  57. Whats Going On
  58. Will they die 4 you?
  59. Been Around The World (Remix)
  60. Big Ole Butt
  61. Can't Nobody Hold Me Down (Bad Boy Remix Clean Version)
  62. Can't Nobody Hold Me Down (Bad Boy Remix Dirty Version)
  63. Can't Nobody Hold Me Down (Original Club Mix)
  64. Come With Me
  65. You were the one
  66. Do That...
  67. I Do (wanna Get Close To You)
  68. I Don't Want To Know
  69. I Need A Girl (Remix)
  70. It's All About The Benjamins
  71. No Way Out
  72. P.E. 2000 Lost Remix
  73. PE 2000 (Rock Remix)
  74. Roxanne
  75. Santa Baby
  76. Satisfy You (Remix)
  77. Satisfy You (West Side Remix)
  78. Show Me Your Soul
  79. Victory 2004 (Album Version)
  80. We'll Always Love Big Poppa
  81. What's The 411? (Remix)

Comments







Song words / lyrics from Other Songs 2 - W album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -