To Live Lyrics

Platypus Lyrics To Live

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

To Live


by Platypus. Buy album CD: When Pus Comes To Shove


If I knew just what to say
I would make it go away
All this pain inside
I don't wanna fight

I refuse to say goodbye
It's because I'm much too proud
To apologize
When I know you're right

And there's so much I
Should have told you but I was afraid
Come to me, let me show you

'Cause now I have to let you know
I don't wanna lose your love
It's to live and to die for
I don't have a doubt I'm sure
I never felt this way before
I can live, I can die for your love

I said the things I did to see
If you would walk away from me
My insecurity
Drives you away from me

I don't ever wanna break it
I think it's worth the while to save it
I can make it right
Oh baby let me try

And there's so much I
Should have told you but I was afraid
Come to me, let me show you

'Cause now I have to let you know
I don't wanna lose your love
It's to live and to die for
I don't have a doubt I'm sure
I never felt this way before
I can live, I can die for your love

No no no
I never let you go
Don't you know
I really need you so

No no no no
If I wouldn't love you
Then why would I constantly say
I do

Yeah yeah
Gotta believe

'Cause now I have to let you know
I don't wanna lose your love (I don't wanna lose your love)
It's to live and to die for (You're what I want)
I don't have a doubt I'm sure
I never felt this way before
I can live, I can die for your love

'Cause now I have to let you know
I don't wanna lose your love (I don't wanna lose your love)
It's to live and to die for
I don't have a doubt I'm sure
I never felt this way before
I can live, I can die for your love

Oh yeah



sheet music Buy Platypus sheet music
cd Buy Platypus CDs
guitar tabs Platypus guitar tabs
Album: When Pus Comes To Shove (1998) Lyrics
cd Buy "When Pus Comes To Shove" CD
  1. 11 Out Of 10 (Seperated)
  2. Ain't No Mountain High Enough (W.Janet)
  3. Ain’t No Mountian High Enough
  4. Another Love Story
  5. Another Love Story (New Album Version)
  6. As Long As There's Christmas (From Disney's Beauty And The Beast: Enchanted Christmas)
  7. As Long As Theres Christmas
  8. Boyfriend
  9. Boys Lie
  10. Boys Lie (From Single)
  11. Boys Lie (Full Version)
  12. Boys Lie (Short Version)
  13. Build God, Then We'll Talk
  14. Coca Cola Comercial(Play)
  15. Destiny
  16. Disco Hippie
  17. Don't Get Down Like That (From Single)
  18. Dumb Girls
  19. Famous
  20. Girl's Mind
  21. Girls Can Too
  22. Gril's Can Too
  23. H.U.B.E.R.
  24. Hand In Hand (New Album Version)
  25. Hard Knock Life
  26. Here I Am To Worship
  27. I Don't Get Down Like That
  28. I Don't Get Down Like That ( Short Version)
  29. I Must Not Chase The Boys II
  30. I'm Gonna Make You Love Me
  31. I'm Gonna Make You Love Me Feat. Chris Trousdale
  32. I'm Gonna Make You Love Me Feat. Chris...
  33. I'm With You
  34. If I Ain't Got You
  35. Is It Love? (Short Version)
  36. It's To Live And To Die For (From Single)
  37. Let It Snow
  38. Let's Get To The Love Part
  39. M.A.S.T.E.R Part 2
  40. M.A.S.T.E.R.
  41. M.A.S.T.E.R. Pt. 2 [from "master Of Disguise" Soundtrack]to Live And To Die For
  42. Never Neverland
  43. No Mountain High Enough
  44. Nothing To Say
  45. O' Holy Night
  46. Obsession The Remix
  47. Platt Opus
  48. Remeber To Forget
  49. Rudolph The Red-Nosed Reindeer
  50. Silent Night
  51. Sleigh Ride
  52. Soak Up The Sun
  53. Standing In Line
  54. The Christmas Song
  55. To Live
  56. To Live And To Die For
  57. Unspeakable
  58. Up,Up,Up
  59. Watch Me Now
  60. What Is Love
  61. Willie Brown
  62. Y M C A
  63. You Found Me (New Album Version)

Comments







Song words / lyrics from When Pus Comes To Shove album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -