Song Songs Lyrics

Old Man Markley Lyrics Song Songs

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Song Songs


by Old Man Markley. Buy album CD: Guts N' Teeth


Bar songs
Clink songs
Man, right on the brink songs
Songs that make you think songs
That say your girlfriend stinks songs
While I've got your ear
What do you wanna hear?

Smile songs
Cry songs
I'm living a lie songs
Songs that ain't too long songs
That you know every single word to
So you can sing along songs

Songs to help you forget how you hate your life
Your job, your wife
Songs that call out to broken hearts
Sung so damn loud, heavens part
Yeah, that's my favorite part
Songs written down to say it's gonna be okay
Even on a rainy day
Or when your best friend goes away
Drug songs
Dance songs
Hard to comprehend songs
Songs without a plan songs
About taking a stand songs
While I've got your ear
What do you wanna hear?

Love songs
Hate songs
Songs soaked in cigarette regrets
Ill-placed bets and unpaid debts
Played in attempts to resurrect
Faded feelings that we forget songs

Songs to remind you, you should love your life
Quit being afraid
Be like that music that you play
With your guitar or in your car
Songs can't tell you who you are
But they feel so real
And I just can't get enough
Where would we be without the songs that we love

So while I've got you here
What do you wanna hear?
So while I've got your ear
What do you wanna hear?




sheet music Buy Old Man Markley sheet music
cd Buy Old Man Markley CDs
guitar tabs Old Man Markley guitar tabs
Album: Guts N' Teeth (2011) Lyrics
cd Buy "Guts N' Teeth" CD
  1. For Better For Worse
  2. At The Bottom
  3. Running Weight
  4. Guts N' Teeth
  5. Do Me Like You Do
  6. Killing Time
  7. Song Songs
  8. In A Circle Going Round
  9. Letterman
  10. Lowdown Blues
  11. Living And Learning
  12. Struggling

Comments







Song words / lyrics from Guts N' Teeth album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -