» » »

I got a story to tell Lyrics

I got a story to tell by Notorious B.I.G.  

CD  ·  DVD  ·  Sheet music


I got a story to tell Who y'all talkin to man?
Uhh
Check it out, check it out
This here goes out
to all the niggaz that be f**kin mad b**ches
in other niggaz cribs
thinkin sh*t is sweet
Nigga creep up on your ass, hahaha
Live niggaz respect it, check it

I kick flows for ya, kick down doors for ya
Even left all my motherf**kin hoes for ya
Niggaz think Frankie pussy whipped, nigga picture that
With a Kodak, Insta-ma-tak
We don't get down like that, lay my game down quite flat
Sweetness, where you parked at?
Petiteness but that ass fat
She got a body make a nigga wanna eat that, I'm f**k witchu
The b**ch official doe, dick harder than a missile yo
Try to hit if she trippin dissapearin like Arsenio
Yo, the b**ch push a double-oh
with the five in front, probably a connivin stunt
Y'all drive in front, I'm a peel with her
Find a deal with her, she f**k around and steal, huh?
Then we all get laced
Television's, Versacci heaven, when I'm up in em
The sh*t she kicked, all the sh*t's legit
She get dick from a player off the New York Knicks
Nigga tricked ridiculous, the sh*t was plush
She's stressin me to f**k, like she was in a rush
We f**ked in his bed, quite dangerous
I'm in his ass while he playin gainst the Utah Jazz
My 112, CD blast, I was past
She came twice I came last, roll the grass
She giggle, say I don't smoke it on homegrown
Then I heard her moan, honey I'm home
Yep, tote chrome for situations like this
I'm up in his broad I know he won't like this
Now I'm like b**ch you better talk to him
Before this fist put a spark to him
f**k around sh*t get dark to him, put a part through him
Lose a major part to him, arm, leg
She beggin me to stop but this cat gettin closer
Gettin hot like a toaster, I cocks the toast, uhh
Before my eyes could blink
She screams out, "Honey bring me up somethin to drink!"
He go back downstairs more time to think
Her brain racin, she's tellin me to stay patient
She don't know I'm, cool as a fan
Gat in hand, I don't wanna blast her man
But I can and I will doe, I probably chill doe
Even though situation lookin kinda ill yo
It came to me like a song I wrote
Told the b**ch gimme your scarf, pillowcase and rope
Got dressed quick, tied the scarf around my face
Roped the b**ch up, gagged her mouth with the pillowcase
Play the cut, nigga comin off some love potion sh*t
Flash the heat on em, he stood emotionless
Dropped the glass screamin, "Don't blast here's the stash,
a hundred cash just don't shoot my ass, please!"
Nigga pullin mad G's out the floor
Put stacks in a Prater knapsack, hit the door
Grab the keys to the five, call my niggaz on the cell
Bring some weed I got a story to tell, uhh...

Yo man, y'all niggaz ain't gonna believe what the f**k happened to me.
Remember that b**ch I left the club with man? Yo, freaky yo. I'm up in
this b**ch playa this b**ch f**kin run them ol mink ass niggaz and sh*t,
I'm up in the spot though. One of them six-five niggaz, I don't know.
Anyway I'm up in the motherf**kin spot, so boom I'm up in the pussy,
whatever whatever. I sparks up some lye, Pop Duke creeps up in on some,
must have been rained out or something *laughing* because he's in the
spot. Had me scared, had me scared, I was shook Daddy - but I forget I
had my Roscoe on me. Always. You know how we do. So anyway the nigga
comes up the stairs, he creepin up the steps, the b**ch all shook she
sends the nigga back downstairs to get some drinks and sh*t. She gettin
mad nervous, I said f**k that man! I'm the nigga, you know how we do it
nigga, ransom note style put the scarf around my motherf**kin face,
gagged that b**ch up, played the kizzack. Soon this nigga comes up in
the spot, flash the Desert in his face he drops the glass. Looked like
the nigga p**sed on his-self or somethin, word to mother! Ahh f**kit
this nigga runs dead to the floor, peels up the carpet, start givin me
mad papers, mad papers. (I told you that b**ch was a shiesty b**ch cuz!
Word to mother I used to f**k her cousin but you ain't know that! Hahaha.
You wouldn't know that sh*t. Really though.) I threw all that
motherf**kin money up in the Prada knapsack. Two words, I'm gone!
(No doubt, no doubt... no doubt!) Yo nigga got some lye, y'all got
some lye? *conversation fades out*



CD  ·  DVD  ·  Sheet music
Comments

comments powered by Disqus