» » »

Major ways Lyrics

Major ways by NB Ridaz  

CD  ·  DVD  ·  Sheet music


Major ways Who said we couldn't drop real hip-hop?
Clownin mothaf**kas from the bottom to the top
We bringin heat in a major way
In a major way
Who said we couldn't drop real hip-hop?
Clownin mothaf**kas from the bottom to the top
We bringin heat in a major way (this one's dedicated to you motha f**ka)
In a major way

Take it like
I'm the one who put the second a**hole in your forehead
Runnin thru your body like you made for track meets
Handin out your wack beats to these streets
Now this is where I'm takin it cause this is where I came from
I got my name from, I'm tryin to make my city famous
Can you blame us? I get down with the best of them
I pull my dick out and p**s on the rest of them
I done things that ya never eva seen
Cause most of ya cats are p... and ya can't rap
And now ya wanna do things that I done
Uh uh neva, I just begun

Who said we couldn't drop real hip-hop?
Clownin mothaf**kas from the bottom to the top
We bringin heat in a major way
In a major way
Who said we couldn't drop real hip-hop?
Clownin mothaf**kas from the bottom to the top
We bringin heat in a major way
In a major way

We bring that heat to your street, it's that click thats elete
I'm here for hate extermination, Nasty Boy world domination
No hesitaion to rock this whole f**kin nation
To the tick tock I won't stop
Til I drop these weak MC's, who think they're hot,
You're not
Yall ain't makin major moves and ain't got what I got
Let's get to the question of what's real hip-hop
Cause I live it I eat I dress it what

Uh Nb Ridaz, same clique, new title
Back up in the streets to get my peeps all excited
Cause everybody claimin they gon put it on the map
But I heard your sh*t and it still sounds wack

Who said we couldn't drop real hip-hop?
Clownin mothaf**kas from the bottom to the top
We bringin heat in a major way
In a major way
Who said we couldn't drop real hip-hop?
Clownin mothaf**kas from the bottom to the top
We bringin heat in a major way
In a major way

I neva really been the type to talk a whole lot of sh*t
But these sorry mothaf**kas just don't know when to quit
It's like the more I give, the more they take
Like them brand new homes where everything is fake
Step the f**k back, who put AZ on the map
Hit the charts everytime and where the f**k you at?
Damn I can't stand the way you fools keep talkin
All kinda metaphors and still sayin nothin
Nine rappers outta 10 still livin at yo mama's crib
Got the nerve and wanna talk some sh*t
Wannabe's, do your homework and get some paper
Dont Hold your breath waitin on a major label

Who said we couldn't drop real hip-hop?
Clownin mothaf**kas from the bottom to the top
We bringin heat in a major way
In a major way
Who said we couldn't drop real hip-hop?
Clownin mothaf**kas from the bottom to the top
We bringin heat in a major way
In a major way



CD  ·  DVD  ·  Sheet music
Comments

comments powered by Disqus