Wall Lyrics

Natalie Williams Lyrics Wall

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Wall


by Natalie Williams. Buy album CD: Secret Garden


Where we gonna go from here
Is there any other place to be?
I'm looking for a side that we ain't seen in each other
Or have we hit a wall as they say
Or is that just an old cliché
Well either way that fire is on low flame

No exciting news
No romantic dates
I don't talk to you and
You ain't got much to say
Tell me is there any more that we can do
I don't wanna stay just cuz I'm use to you...
Used to be you calling me baby
Now there's just a wall
What's happened to us lately, lately
Yesterday I was still your lady
Now you never call, oh
Is it pointless to keep staring at the wall

Every day that passes by
We're becoming more invisible
Living just like strangers in one home
And even tho we share a bed
There's so much more that goes unsaid
I'm trying to remember what we had

What we gonna do
Baby it's your call
Right now I don't care
If I get hurt at all
All the bad could never wash away the good
You can't tell me there ain't nothing we can do

Chorus

Don't misunderstand me
I could still be happy
Spending time with you

We both need a change
In our situation
If we're gonna make it thru
I gotta teach you baby
And you gotta teach me too

Chorus




sheet music Buy Natalie Williams sheet music
cd Buy Natalie Williams CDs
guitar tabs Natalie Williams guitar tabs
Album: Secret Garden (2006) Lyrics
cd Buy "Secret Garden" CD
  1. All I Need
  2. Anything
  3. Be Right There
  4. Butterfly
  5. Dance All Night
  6. Forever Now
  7. How
  8. I Caught You
  9. I Just Wanna Be With You
  10. I Wanna Hold You Tight
  11. I Will Be Waiting
  12. Love Goes On
  13. Open Me
  14. Secret Garden
  15. Sometimes
  16. Tell Me
  17. The Way We Like It
  18. Wall
  19. Wonderful
  20. You Don't Know

Comments







Song words / lyrics from Secret Garden album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -