I miss you Lyrics

Monifah Lyrics I miss you

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

I miss you


by Monifah. Buy album CD: Moods...Moments


Yeah, another Soul on Soul Production
Yeah, I stay soaked in foreign colognes
I keep that Goochie sweaters, hand knit cuz that's that blush shit
I stay in lace because my body got massage taste
Rolex on my cuff flooded with diamonds and stuff
A half a dozen hundred Benz, cool in my driveway
Tried to have it my way the fly way
*That's you were baby
I should of kept it real when I was with you
Instead I dissed you
So now I miss, true

1 - It's been too long
Since you've been gone
Feels good when I 'm with you
I miss you come back home
I need your smile
Ain't seen you in a while
I'm so alone I miss you

It's been two sleepless nights three lonely days
Since I last saw you
Now things just ain't the same
Whatever happened to the promise that we made
You'll never leave me, I'll never leave you
Now you're gone

Repeat 1

I've got so many things to say
Can we talk about it, I want to talk about it
But lets not talk about who's right or who's wrong
I want to move on so we can start all over again
Cuz I much rather be with you, then without you
I love you, baby I need you
So sugar come back home
I'm so all alone
I need someone that I can talk to
I miss you

Repeat 1

(rap)
Hey yo, it's the Chocolate Mac
The slim kid with gold front
Eyes red from blunt
(that's) been on tour for months
They dipped, they crushed women
Play it from the beginning
Creaming women
And I be sinning
That's how I'm living
Ladies in all complexions, connections, in ghetto sections
But you'll be that exception
The one I cared about
Wanna know about your whereabouts
and then I dissed you
so now I miss , true

So sugar come back home
I'm so all alone
I need someone that I can talk to
I miss you

Repeat 1



sheet music Buy Monifah sheet music
cd Buy Monifah CDs
guitar tabs Monifah guitar tabs
Album: Moods...Moments (1996) Lyrics
cd Buy "Moods...Moments" CD
  1. Remember The Time
  2. You've got my heart
  3. Intro
  4. You
  5. It's alright
  6. You don't have to love me
  7. Nobody's body
  8. Don't waste my time
  9. Lay with you
  10. Interlude
  11. I miss you
  12. All I Want
  13. Everything you do
  14. You should have told me 
  15. Jesus is love
  16. I Miss You (Come Back Home) Remix

Comments







Song words / lyrics from Moods...Moments album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -