Battlefield Lyrics

Max B Lyrics Battlefield

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Battlefield


by Max B. Buy album CD: Other Songs 3 - Y


Max B:
(And dem livin' in a danger zone) Max Biggavel' (in the battlefield)
Fench Montana Coke Wave
Let's sing to the people, yeah

Chorus
Max B:
Throw ya hands up if yuh luv music
Lemme hear ya say "Whoo-woo-woo-ooooh"
Throw ya hands up if yuh luv music
Lemme hear ya say "Whoo-woo-woo-ooooh"
Throw ya hands up if yuh luv music
Lemme hear ya say "Whoo-woo-woo-ooooh"
Throw ya hands up if yuh luv music
Lemme hear ya say "Whoo-woo-woo-ooooh"
Verse 1
Max B:
It's the Surfer Don, the Tre pound squirt and jerk the arm
And I don't care what shirt ya on
I could give a fuck what you did in '95 when you was biddin' in the can
When coke was 26 a gram
Now it's 12 years later, 42 dollars a pop
I keep the gear and pump cocked
Feed you 1 shot if you hungry, satisfy ya appetite
Heard ya baby-moms is a hermaphrodite, braggin' rights
Earned 'em, cuz I put ya whole team down with one clip
You sunk my fuckin' battleship, gravel pit
Left arm, chunky monkey, and it sparkle off the glare
He's havin' a fabulous year
Only dropped one compilation in '07, I played in the bing
He had no faith in his team
Couldn't get him fresh even if ya went to Neim & Mar
Keep the heater palmed, these niggaz be needin' a bar
Owww

Chorus

Verse 2
French Montana:
You lame niggaz flop, keep playin' with the gwop
Catch you laying in a drop, your tomato gettin' popped
You be rollin', strollin', ride with them shottas
Watch us, bitch nigga no one can stop us
You was pumping gas, they was on ya ass
Tried to run but the whip crashed
Tough guys get duct-taped and butt-raped
And then wine like crushed grape
Homie in the battlefield, danger zone, get 'em killed, get 'em gone
You'll get the mail wit' ya head on the camera phone
Fuck nigga, kiss my rass, bitch boy
I switch toys and hit the gas, homie I'm a rude boy
Two toys, stash box, raasclaat
All white 6-5-0 with the ragtop

Chorus




sheet music Buy Max B sheet music
cd Buy Max B CDs
guitar tabs Max B guitar tabs
Album: Other Songs 3 - Y Lyrics
cd Buy "Other Songs 3 - Y" CD
  1. 38 Pearl
  2. Ain't No Fun
  3. Baby Baby
  4. Baby Girl
  5. Bad Whiskey
  6. Bang Bang Boogie
  7. Battlefield
  8. Be My Valentine
  9. Bigga Make Me Cum
  10. Blow Me A Dub
  11. Blow Me A Dub (Remix)
  12. Bright Lights, Big City
  13. Cake
  14. Cold World
  15. Dead Solver
  16. Death Around The Corner
  17. Deez My Streets
  18. Dem Boyz
  19. Do It Right
  20. Dom P
  21. Don't Forget About Me
  22. Fif' In Yo' Mouth
  23. Free Al Pac
  24. G's Up
  25. Gang Life
  26. I Gotta Have You
  27. Letter To Stack Bundles
  28. Letter To The Game
  29. Lip Sing
  30. Love Of My Life
  31. Max & Scar
  32. Oh Nine Banger
  33. Osama
  34. Oww Oww Oww
  35. Picture Me Rollin'
  36. Pin The Tail
  37. Poodie
  38. Porno Muzik
  39. Quarantine
  40. Sexy Love
  41. Stake Sause
  42. Starz Is Back
  43. Stick Up Boyz
  44. Straight Cash
  45. Take Me Away
  46. Tattoos On Her Ass
  47. We Sip Grand Cru
  48. What You Want From Me
  49. When I Grow Up
  50. You Gotta Love It

Comments







Song words / lyrics from Other Songs 3 - Y album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -