Up Out My Face (Nicki Minaj Remix) Lyrics

Mariah Carey Lyrics Up Out My Face (Nicki Minaj Remix)

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Up Out My Face (Nicki Minaj Remix)


by Mariah Carey. Buy album CD: Memoirs Of An Imperfect Angel


(feat. Nicki Minaj)

(Mariah Carey):
It's not chipped
We're not cracked
Oh we're shattered
(Nicki Minaj):
Mariaaaaaaaaaaaaah

(Mariah Carey):

Eh, eh, eh
Eh, eh, eh

(Nicki Minaj):
Young Money

(Mariah Carey):

Na, na, na, na
Na, na, na, na

(Nicki Minaj):
Nicki Minaj

(Mariah Carey):
Eh, eh, eh
Special Barbie

(Nicki Minaj):
Yo,yo
Mariah
I was in them
Million dollar meetings
He was cheatin'
All up in the church
He was sneakin'
With the deacon
Cats away
Well
The mice will play
LOL
Smiley face
Have a nice day
Cause
Pop, pop, pop
It goes
My rubber band
So
Stop, stop, stop
Sending fin
That country band
Cause u
Was penny pinchin'
My accounts lace
Attentionnnn
About face

(Mariah Carey):
I thought
We had
Something special
And we had
Something good
But I
Should have had
Another mechanic
Under my hood
If you see me
Walkin' by ya
Boy
Don't you
Even speak
Pretend
You're
On a sofa
And I'm
On the TV
Might see me
On a poster
See me
At a show
But you
Won't see me
For free boy
This ain't
No promo

Actin all
Shamed now
Wherever
You been layin'
You can stay now
Gotta board
The BBJ
And pull
The shades down
I'm
On the plane now
And don't keep
Callin'
From you
Momma's house

(Mariah Carey):
When I break
I break, boy
Up out my face boy

(Nicki Minaj):
Up out my face

(Mariah Carey):
Up out my face boy

(Nicki Minaj):
Up out my face

(Mariah Carey):
Up out my face

(Nicki Minaj):
Up out my face

(Mariah Carey):
I break

(Mariah Carey):
Up ot my face boy

(Nicki Minaj):
Up out my face

(Mariah Carey):
Up out my face boy

(Nicki Minaj)
Up out my face

(Mariah Carey):
Up out my face

(Nicki Minaj):
Up out my face

(Mariah Carey):
I break

(Mariah Carey):
You ain't ever
Gonna feel
This thing again
You're gonna get
A lot of calls
Cause I CC'd
All your friends
I ain't
Walkin' around
All mopey and sad
That ain't even
My bag, baby
I break
When i break
I break

(Nicki Minaj):
Mariaaaaaaaaaaaah

(Mariah Carey):
So look
Who's cryin' now
Boo hoo hoo
Talking' about
You're missin'
Your boo hoo hoo
No you
Ain't getting it
No you
Ain't hittin' it
No you
Ain't a rapper
So you need to
Stop spittin' it

Ha, ha, ha
Ha, ha, ha
You'll wonder
Who I'm messin'
With while you
Ain't next to me

Ha, ha, ha
Ha, ha, ha
So pay
The consequences
Cause you acting
All ignorant

So you're
Ashamed now
Wherever
You been layin'
You can stay now
Gotta board the BBJ
And pull
The shades down
I'm on the plane now
And don't keep callin'
From you
Momma's house
When I break
I

(Nicki Minaj):
Yo
Stylin' on
Them big B's
Bought
The Benz out
Elevator
Press P
For the Pent House
Top doe's
We break like tacos
Roscoe's
On his knees
With a snot-nose
They be
Like she nexts
Cow-wa-sa-ki T-Rex
Give em'
Some kleenex
Match
His little V-Necks
Oh
That's what he left?
Let his mama
Pick it up
Might back up on it
Vroom vroom
With the pick-up truck
That blue and yellow
Yeah
That's the Carmelo Jag
I bob and weave em'
Hit em'
With that
Mayweather JAB
I get the thumbs up
Like
I'm
Hailina yellow cab
My flow nuts
Like M&M's
In the yellow bag
Mariaaaaaaaaaaaaah

(Mariah Carey):
I break
I break
I break

And no super glue
Can fix this shit
When I break
I break
I break
Not even a welder
And a builder
Can rebuild
This shit

When I break
I break
I break
Not even
A nail technician
With a whole lotta
Gel and acrylic
Can fix this
When I break
I break
If we were
Two Lego blocks
Even
The Harvard University
Graduating class
Of 2010
Couldn't put us
Back together again

(Nicki Minaj):
Up out my face

(Mariah Carey):
Up out my face boy

(Nicki Minaj):
Up out my face

(Mariah Carey):
Up out my face

(Nicki Minaj):
Up out my face

(Mariah Carey):
I break

(Mariah Carey):
No, no, no
I break
I break
I break

(Nicki Minaj):
Up out my face

(Mariah Carey)
Up out my face boy

(Nicki Minaj):
Up out my face

(Mariah Carey):
Up out my face

(Nicki Minaj):
Up out my face

(Mariah Carey):
Up out my face
I break




sheet music Buy Mariah Carey sheet music
cd Buy Mariah Carey CDs
guitar tabs Mariah Carey guitar tabs
Album: Memoirs Of An Imperfect Angel (2009) Lyrics
cd Buy "Memoirs Of An Imperfect Angel" CD
  1. Betcha Gon Know
  2. Languishing
  3. Up Out My Face (Nicki Minaj Remix)
  4. Betcha Gon' Know (The Prologue)
  5. Obsessed
  6. H.A.T.E.U.
  7. Candy Bling
  8. Ribbon
  9. Inseparable
  10. Standing O
  11. It's A Wrap
  12. Up Out My Face
  13. Up Out My Face (The Reprise)
  14. More Than Just Friends
  15. The Impossible
  16. The Impossible (The Reprise)
  17. Angel (The Prelude)
  18. Angels Cry
  19. Languishing (The Interlude)
  20. I Want To Know What Love Is
  21. Obsessed (Remix)

Comments







Song words / lyrics from Memoirs Of An Imperfect Angel album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -