Fuck me, no fuck you Lyrics

Mae Lyrics Fuck me, no fuck you

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Fuck me, no fuck you


by Mae. Buy album CD: Double Up


[Mase]
Yo, I look scared? Huh?
Teamsters, I look scared in here? Huh?
When I go through the hood do I tuck my chain in? Huh??
Do I be in the hood with bodyguards? I thought not
Now look what yíall made me do
I was just good wit' my shiny suit
I wasnít botherin' nobody
I was just throwin' my rollie in the sky
Now look what you made me do
Look what you made me do
Lood what you made me do
I ainít even here to play wit' you

What, what, Wanna Blow, what
Yo, Mase hop out the blue Lex wit' about two tecs
Spit fourteen got about two left
If one vest is thin then rock two vest
Triple platinum and only in the U.S
Iím the Harlem-World-slash-All-Out-dot-com
My con, if you could buy Cris' then why buy Don
All you cats at rah-rah-Betty-dot-com
Wanna see a hundred grand then look at my arm
You think I wanna take this too far in a Rugar
Put a hollow bullet through y'all
Have cats at ya wake come out of New York
And ya body in the Salt Lake out in Utah
So you are feel good, leave the country
And then all you are, Spain, baggage claim and they yellin' bonsoir
You think Iím comfy, think Mase won't go home free
Think Iím satisfied make 20 grand monthly
Wanna lump me, walk through clubs they bump me
Wanna tell all they bone chickens how they jump me
They canít wait to see the paramedics come to pump me
While they OT, Iím O.C., I'm out the country

1 - [Mysonne]
Uh, uh, uh
If you love me, I love you
The same way you trust me, I trust you
The same way you hug me nigga, I'll hug you
The first time it's fuck me nigga, it's fuck you

Nigga, if you love me, I love you
The same way you trust me, I trust you
The same way you hug me nigga, I'll hug you
The first time it's fuck me nigga, it's fuck you
Fuck you

[Mase]
Yo, being at the wrong place at the wrong time
Get some cowards killed and some get long time
I roll wit cats who would roll for me
Bust a gun for cats who will bust for me
Did some wrong, I did some right
I lived the life, sometime I think what will my kids look like
Rarely talk even wit a chick I like
Iím here 'till Thursday, donít make me switch my flight
Donít get your moms caught in the middle of the night
Donít look good for your son but the kid could fight
And yo, you can't prolong but for so long
When it's God playin', no man could hold on
Nigga, I be real when the act be over
See you at the light and snatch your black rover
Cook my coke and crack without the shoulder
And donít mind bustin' a gat without a motive

Repeat 1 while:
Double Up, Double Up
What, what, my Teamsters
What, what, my Teamsters
What, what, All Out
Uh, it don't stop
Yeah, ya don't stop, what
Uh, uh, uh
Yo, yo

You know alot of people talkin' 'bout doin' the kid
Never leave witnesses that knew what I did
You wanna harm me cat, bring five of your best
Put two in your ribs and five in your chest and five in the vest
Cat cosign and get the five thatís left
Want suicide nigga, I provide your death
No nigga's in the street that die for less
So why confess? We won't leave alive
Unless you keep your feet up frontin' in the jeep
Cuz nigga's who Iím wit spit nothin at your feet
Red dot head shot, fluorescent green beam
For them niggas who test my team
And when your joint jam, my joint'll bust
I kidnap friends cuz the money is a must
And to be real wit' you I feel for you
Cuz two to the head is how I deal wit you
I ain't playin'

Repeat 1 while:
I don't even know you, nigga
I don't even know you, nigga (What)
I don't even know you, nigga
I don't even know you, nigga (What)
I don't even know you, nigga
I don't even know you, nigga (What)
I don't even know you, nigga
I don't even know you, nigga
I don't even know you, nigga
I don't even know you, nigga
Big Shyne
Myse
Wanna Blow
H World
The Movement
The Teamsters
Uh, All Out
That's what family means
Ain't nobody else count
Nobody else count
Nobody else count
Nobody else count
Straight Fam'
You ain't family, nigga?
I don't even know you, nigga
What, what, what
Take it how you wanna take it
Take it how you wanna take it



sheet music Buy Mae sheet music
cd Buy Mae CDs
guitar tabs Mae guitar tabs
Album: Double Up (1999) Lyrics
cd Buy "Double Up" CD
  1. Intro
  2. Stay out of my way
  3. Get ready
  4. Make me cry
  5. Awards show (interlude)
  6. Same niggas
  7. No matter what
  8. If you wanna party
  9. If You Want To Party
  10. Jail visit (interlude)
  11. Fuck me, no fuck you
  12. Do it again
  13. Another story to tell
  14. Blood is thicker
  15. You ain't as smart
  16. You Ain't Smart
  17. All i ever wanted
  18. Mad rapper (interlude)
  19. From scratch
  20. Gettin' it

Comments







Song words / lyrics from Double Up album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -