Keep Dancin' Lyrics

Madcap Lyrics Keep Dancin'

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Keep Dancin'


by Madcap. Buy album CD: Under Suspicion


Tonight there's gonna be trouble all around
From the midtown lights to the lifeless towns
Yeah, tonight we're gonna rock, we're gonna roll
I don't wanna hear it, you're coming with me
You got nothing to do and nowhere you gotta be
Cause tonight nothing gets in our way
Cause i don't wanna hear about bills to pay
No i don't wanna hear about that
Cause when the radio is on and the music is playing

[Chorus:]
I just wanna keep dancin
Keep dancin

It's getting kinda late doesnt't work for me
Cause tonight is gonna burn for the world to see
Yeah, tonight we're gonna rock, we're gonna roll
I'm tired of the backstab, I'm tired of the scene
If there's something to be said then you say it to me
Cause tonight nothing gets in my way
Now the devil's gonna end up looking like a saint
Cause stop ain't the word to be said
Cause when the radio is on and the music's playing

[Chorus]

No i don't wanna hear about work today
No i don't wanna hear about that
Cause when the DJs on and the music's pumping

[Chorus]




sheet music Buy Madcap sheet music
cd Buy Madcap CDs
guitar tabs Madcap guitar tabs
Album: Under Suspicion (2004) Lyrics
cd Buy "Under Suspicion" CD
  1. Keep Dancin'
  2. Lovesick
  3. Move Forward
  4. Somewhere In The City
  5. Under Suspicion
  6. Youth Explosion
  7. Searching For Ground
  8. Turnaround
  9. It Won't Die
  10. In My Head
  11. Midnight Strikes

Comments







Song words / lyrics from Under Suspicion album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -