Lockdown (remix) Lyrics

Mac Lyrics Lockdown (remix)

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Lockdown (remix)


by Mac. Buy album CD: World War III


Mac talking:

I'ma send this out to my nigga Soulja Slim
my nigga Cold Jack, my nigga Curve
my nigga Ween just touched down

Verse 1

I was on my way upstate, for felonies, Mac would never see
The sunshine, these good old times, it's haunting me
My family is wanting me to break free
Plus it's looking as if I'm about to die, in the arms of the justice
Plotting my escape, before I made it to the gates
Thinking I'ma break, no matter what the shit takes
The maximum incarceration is what they got me facing
I'm having thoughts of pacing and masterbation
Laying up in a cell, never seeing females
Reminiscing about the skins I gave hell, oh well
Courts ain't even trying to hear my pleases
Yelling you gonna get parole when hell freezes
A double murder is what I got to explain to God
With no holds barred, it's hard, my mind is forever scarred
Mercy on a soldier, I'm seeing things Nostradamus couldn't see
When all I really wanna be is free nigga

Chorus x2

This is for my people locked down
Hold you heads up and stand your ground
On the block it's the same struggle
The cops put a bad lock on the hustle
they hate to see the niggas buckle

Verse 2

My baby girl is pregnant with a future Mac
Waiting for me to come back, but old judge ain't tryin to hear that
He rather see me locked in this rage, in a two man cage
A straight rage, I'd rather be on stage
Instead I'm in the pit, over some shit, I didn't commit
It was the niggas I was with, but I'm silent
Its funny how Lucifer can seduce ya
These so called niggas be on the Seas of Madusa
Its funny how time walk, when they be in the slammer
Facing the type of sentences you can't correct with grammer
And I'm dealing with these lifers, some of these niggas find me attractive
They be trying to bend me over backwards, but bitch i aint having it
Years add on, every enemy I shank, penetentary ain't what you think
I wanna be free, wishing I could strangle up all the jurors and prosecutors
But I'm trapped with lots of losers

Chorus x2

Verse 3

Its been 9 months of pain, in this ball and chain
Still thinkin about them days, I was living vain, ain't it strange
Cause I'd give anything to move on
And play a game of peek-a-boo with my newborn
I'm seeing niggas take they own lives under pressure
You come back here with attitudes, niggas gonna test ya
I'm lookin at the gates, ready to break, bitch I don't fake
Tell the judge I'll be rapping at his wake

Chorus x2



sheet music Buy Mac sheet music
cd Buy Mac CDs
guitar tabs Mac guitar tabs
Album: World War III (1999) Lyrics
cd Buy "World War III" CD
  1. (If You Add) All The Love In The World
  2. Baby Don't Get Hooked On Me
  3. Backyard Boogie
  4. Based On A True Story
  5. Beginning To Feel The Pain
  6. Burnin' Thing
  7. Connected For Life (Feat. Ice Cube, W.C., Butch Ca
  8. Do The Damn Thang
  9. Dog About It(Ft.B.G)
  10. Don't Know
  11. Dream Me Home
  12. Everybody Loves A Love Song
  13. Forever Lovers
  14. Hate In Yo Eyes
  15. Hooked On Music
  16. I Believe In Music
  17. In The Ghetto
  18. It's Hard To Be Humble
  19. King Pin Dream(Ft.Big Tymers, Mikkey)
  20. Let It Be Known(Ft.Scarface, Xzibit)
  21. Let The Thugs In The Club
  22. Let The Thugs In The Club(Ft.B.G., Lil' Wayne)
  23. Let's Keep It That Way
  24. Mathematics
  25. Murder(Ft.Turk)
  26. No Dick(Ft.E-40, Skoop Delania)
  27. Oh Lord It's Hard To Be Humble
  28. One Hell Of A Woman
  29. Poor Boy Boogie
  30. Poor Man's Gold
  31. So Serious(Ft.Big Tymers, Mickey)
  32. Something's Burning
  33. Stop And Smell The Roses
  34. Texas In My Rear View Mirror
  35. That Bitch Is Bad(Ft.Big Tymers (Mannie Fresh))
  36. Watchin' Scotty Grow
  37. We Could Never Be Friends(Ft.Baby, Lac, Stone)
  38. Whoever Finds This, I Love You
  39. Work
  40. Your Side Of The Bed
  41. Intro
  42. War party
  43. Best friends
  44. Like before
  45. We deadly
  46. Bloody
  47. You never know
  48. Just another thug
  49. Battle cry (tomorrow)
  50. If it's cool
  51. Cops and robbers
  52. Lockdown (remix)
  53. Paradise
  54. That's hip hop
  55. Can u love me? (eyes of a killer)
  56. Genocide skit
  57. Genocide
  58. Father's day
  59. Still callin' me
  60. Assassin nation
  61. Outro

Comments







Song words / lyrics from World War III album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -