2 Street 4 Tv Lyrics

Lisa 'Left Eye' Lopes Lyrics 2 Street 4 Tv

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

2 Street 4 Tv


by Lisa 'Left Eye' Lopes. Buy album CD: Eye Legacy


Chorus 1:
She's too street for T.V.
And the streets know she keeps it true
That she's a bad girl
But if you can't keep it gangsta
Then she's too street for you
And wherever she goes I know
She gon' handle business but she gon' lay low
But I'ma be your witness
I get down with a quickness
How many times must I tell ya'll
The niggas ain't no fuckin' for free
Then keep it real and pay my bills
If you want next to me
I got my mind on presiduous missions
So pay attention so pay a visit
I only feel it when a thug hit it
And I'm L-E-F-T to the E-Y-E
And I'm from Tha Row
Mixed with a little T-L-C
So if you ain't 2 proud 2 beg
Then holler at it
But it ain't no guarantee
That you gon' spread these legs
'cause it's all about connectin' dots
Perfectin' spots
And I ain't sittin' on it if your shit ain't hot
So clear the way and lay the red carpet
Lets get it started
And I'm hotter than 99 percent of all artists
So you don't have to hate on me
Pretty brown skin intellect and sexy
And in my world I'm the best to me
And I always got love for these gangsta streets
Chorus 2:
She's too street for T.V.
And the streets know she keeps it true
That she's a bad girl
But if you can't keep it gangsta
Then she's too street for you
And wherever she goes I know
She gon' handle business but she gon' lay low
But I'ma be your witness
I get down with a quickness
Baby no matter how far you go
Baby I put it down from Compton to Bed Stuy
These skeez contest my flow
But they can't go
With Lisa Left Eye Lo
You easy give it your best try
No-body can see me
When I'm with Tha West Side Row
They wanna know how long can it last
I oughtta keep my name hotter than volcanic ash
I gotta push weight more copies than Santana
Spot me in Hotlanta
With papi's in bandanas
And I pull up with televisions and dubs
At the club in front of them jealous pigeons and scrubs
Chickens please kill the drama
Don't make me pass by
And splash puddles of water on your Prada little mama
See I don't trip on none of you haters for this reason
Got more hits than Barry Bonds' best season
Please believe me I'm too street for T.V.
And it's gonna take more than you industry bitches to see me
Chorus 2
Check it out
I'm too street with two heats
In new feet I'm too sweet
Say you wanna touch
But tell me how much can you eat
Complete from the concrete
Mystery to Bombee
Burn up the sheet
Whenever my pen and my palm meet
Sex symbol nimble makin' roughnecks tremble
Get clowned if you need a rubber and little like a thimble
I need a born kitty beater
LA city reader
Be the titties on
He's sprung once I left did he do 'em
But I'ma do him exactly how he's supposed to be done
Got my roaster in the holster just stay close to me son
T.V. don't wanna see me 'cause I'm way beyond P.G.
Freaky still creepin' Left Eye stay sneaky
In the district where the light's red
Where the sight spread over these other bitches just now
I'm meetin' Mr. Nice Bread
Go ahead please remember everything that I said
I'm the best with the burner in the booth or in the bed
Chorus 2
She's too street 4 T.V. (oh)
Too gangsta for most
But just enough for Tha Row (most)
But just enough for Tha Row
Yeah yeah
Mmmm mmmm
Hey baby



sheet music Buy Lisa 'Left Eye' Lopes sheet music
cd Buy Lisa 'Left Eye' Lopes CDs
guitar tabs Lisa 'Left Eye' Lopes guitar tabs
Album: Eye Legacy (2009) Lyrics
cd Buy "Eye Legacy" CD
  1. 2 Street 4 Tv
  2. 4,3,2,1
  3. A New Star Is Born
  4. A Woman Gets Lonely
  5. Before He Kissed Me
  6. Better Off Broken
  7. Big Picture
  8. Bli Med
  9. Block Party
  10. Break It
  11. Breathe
  12. Cool Summer Night
  13. Daddy's Gun
  14. Dansing Er Stilig
  15. Det Slår Aldri Feil
  16. Dina
  17. Du
  18. Du Er Der
  19. Du Kom I Mot Meg
  20. En Du Kan Stole På
  21. En Ny Start
  22. Every Little Girl's Dream
  23. Everything He Loved
  24. Forventing
  25. Friends
  26. Full Kontroll
  27. Gang På Gang
  28. Give Me A Ring Sometime
  29. Hey, Do You Know Me
  30. Hot
  31. Hot (Main)
  32. Hott
  33. How Do I Let Go
  34. I Believe In Me
  35. I Didn't Want To Know
  36. I Know Too Much
  37. I Wear Your Love
  38. I'd Like To See You Try
  39. Jeg Tror
  40. Jenny
  41. Keep Mom And Dad In Love
  42. Keep Your Head To The Sky
  43. Kiss This
  44. Ladylike
  45. Left Pimpin
  46. Let Me Live
  47. Life Is Like A Park
  48. Losing You Ft. Brian Mcknight
  49. Midnight Rodeo
  50. Midt I Mellom
  51. Mitt Valg
  52. Never Gonna Be Your Fool Again
  53. No Scrubs
  54. Not Here In My Arms
  55. Now That We're Not A Family
  56. Nær Meg
  57. One Of Those Nights
  58. Prinsessen Din
  59. Rags To Riches
  60. Say
  61. She Can't Save Him
  62. Sin
  63. Sparrow
  64. Take That
  65. Tampered With
  66. That Summer
  67. True Confessions
  68. Universal Quest
  69. Untouchable
  70. Verdi
  71. Vær En Venn
  72. West Of Crazy
  73. What I'd Miss
  74. When You Get To Be You
  75. Whiskey And Wine
  76. Who Needs You
  77. Wildflower
  78. You Already Drove Me There
  79. Spread Your Wings
  80. In The Life
  81. Legendary
  82. Let's Just Do It
  83. Block Party (Remix)
  84. Listen
  85. Bounce
  86. Let It Out
  87. Through The Pain
  88. Forever
  89. Neva Will Eye Eva
  90. L.i.s.a.
  91. Crank It

Comments







Song words / lyrics from Eye Legacy album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -