» » »

A little bit of shhh Lyrics

A little bit of shhh by Lady Sovereign  

CD  ·  DVD  ·  Sheet music


A little bit of shhh Lil shhh for the mc please (thankyou)

[Verse 1:]
Ya way aint step away now back away
Cos d only ting I be is heavy weight
Let me demonstrate da key to create
Check out d vibe dat I am create
You want me to stop well it's too late
Want me to flow? Haha neva me
Neva hesitate to drop da mic'
I neva... hesitate to do what I like
Neva hesitate to pick up my fight
At d fings dat challengin at my vibe
Continue? Yes im sure
Get off my little caniball
I will leave it so old so old like a beat up whore
Eyes dem after a dumb hard draw
High ten lyrics dem against d law
Be lame right now wen d girls so flaw...
Eatin bread n water
My living can count its slaughter
Wid a order
Have u come to a decision?
Yes shes going to...
Don't Send me dere
Da beef for my livin just get u no war
Dnt really care write what I like
Say every type of prayer
Oh yeah be aware...

[Chorus:]
Yo a lil bit of shhh for me
A lil bit of quiet for the mc
A lil bit of shhh for me
Make way for the S.O.V
A lil bit of shhh for me
Now shut ya mouth for d MC
A lil bit of hush for me
Right now its d S.O.V

Ritteee haha
Don't joke wiv us move forward please (thankyou thankyou)

[Verse 2:]
Yeah about one nightstand
Wat u fink of my stands
Right now how it sounds I go zippy cold hands (oww)
An acoustic band got some hands up some hands
All my fans im in trouble uh-oh
Down sauf d pollution man go down
Well I make up noise like pots and pans
Dey shuld put my voice on a ice cream van
Dat way da streets wnt b bland
Big headed no cough headed yes
I must confess well im neva gonna rest
Well done less I dnt wana mess
Here comes the press!!
Nuva damn reporter
Obsessed wid my disorder
Diagnosis please whats wrong wiv her Bill?
She's ill
Nah she's...

[Chorus:]
Ohmygod!! Pete Ellis!! Ohhh!
Yoooooooooooooooooooww

[verse 3:]
[Haha] BRRRRRRRRR its cold ders a new top girl on row
Runnin ting running ting running ting everyting Oh u been told?!
Twisted shit lyk wen I gully
So let me carry on while u sit back and vomit
Some sit crooked like Wallis and Gromit
Cos u kno... u cant stop it
Some don't like me like da homeless
Spitters of madonna's story unpoorly
Lets keep writin surely u could ignore me
But then again if u saw me you'll adore me (aww)
Cos im so cute and scrawny
Spit on a track and leave it so horny (hmm)
And who taught me? Nobody
I did it all by myself, u cant stop me!

Yo
[chorus]

It's ok, it's alright u, u can start making some noise now if u like, ya kno wat I mean right?
Im not gonna go completely off the rail ya no wat I mean?Ha fanku...
Hypehypehype

Hey! [Whistle] alright now calm down please
Alright now a lil bit of shhh...

[chorus x2]



CD  ·  DVD  ·  Sheet music
Comments

comments powered by Disqus