Yeah, I Rob Lyrics

La Chat Lyrics Yeah, I Rob

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Yeah, I Rob


by La Chat. Buy album CD: Murder She Spoke


[Chorus x3]
Yea I rob Yea I steal
Yea I rob Yea I steal
Yea I put yo body in a field
Yea I put yo body in a field

Grab the ski mask load up the pump
I'm finna put this bitch in my trunk
Hoe get on in don't make no noise
You betta not fuck wit my funk
Ain't got no job I'm down to rob
Ain't barrin no bitch when I'm off
Gotta get that cheese stand on my feet
Everyday my problems are solved
Nigga have you ever in your life let a bitch pump lead in yo head
Nigga brace yourself bra da pop pop you make one move and your dead
Motherfucker try me if you want I'm strickly fuckin the system
I'll tell the truth don't fuck me dude 'cause shoot your family gone miss ya
I'm bout my cheese oh yes I need I hope you niggas realize
If you a hoe show you some love at least let you pray before you die
Gotta drop it off quick gotta drop it off fast gotta make a smooth little dash
'cause if the po-po's come you can forget it they never catchin Chat ass
A real true pro hoe, yean know a bitch that's out to get mine
Don't fuck for free 'cause I got pimpin in my hips and my thighs
So stay alert I ain't slippin La Chat scopin my nigga
Gotta keep my saw, you betta not run up I got my finger on the trigger
[Chorus x3]
Yea I rob Yea I steal
Yea I rob Yea I steal
Yea I put yo body in a field
Yea I put yo body in a field

I'm bout myself I'll tuck that knife thing in the gut of a nigga
My trigga finga kinda itchy to put a hole in yo liver
You wanna act like you so heavy now your shit I'm gone take it
You can't escape it motherfucker end up dead while your fakin
La Chat ain't broke but still I got a greedy need for that cheese
You out here straight said that you lone but shit you don't fuck with me
I need some 20's and you niggas just ain't talkin bout shit
I guess that leaves me wit no choice but go rob me a trick
See murder I spoke I choke nigga not off that dope
But off that blood where I have shuved my nine and blew out your throat
I'll make it known to have it shown that I'm a bitch about mine
Whatever problem to make a dime man I'm crossin the line
A stick up bitch that's on a mission spit some game just to hit ya
A rowdy bitch that's bout my bizness doin whatever just to get ya
Now Yea I rob yea I steal put some bodies in fields
I work alone 'cause your partner set you up for the kill still

[Chorus x3]
Yea I rob Yea I steal
Yea I rob Yea I steal
Yea I put yo body in a field
Yea I put yo body in a field




sheet music Buy La Chat sheet music
cd Buy La Chat CDs
guitar tabs La Chat guitar tabs
Album: Murder She Spoke (2001) Lyrics
cd Buy "Murder She Spoke" CD
  1. Aino
  2. Aussie Girl
  3. Clear
  4. Dancing Queen
  5. Demon
  6. Drinking
  7. Drop Out
  8. Fight The Fight
  9. Hamburg Night
  10. Hang Me In The Christmas Tree
  11. Healing Force
  12. High Drama
  13. I Can't Stop
  14. In My Blood
  15. Italy Vs Helsinki
  16. Kiss Me
  17. Loista Laakso
  18. Long Beach
  19. Minä Ja Jari
  20. Month Of Mist
  21. My Gods
  22. Never Satisfied
  23. No One Is Completely Faithful
  24. Norrköping
  25. Oh My Love
  26. Once Again Late At Night
  27. Out Of Taste
  28. Right Back At You
  29. Second Winter
  30. Someone Somewhere
  31. Stay Tuned To My Love
  32. Sunday Night
  33. The Death Of Us
  34. The Union
  35. This Spring
  36. Truck Driver
  37. True Love
  38. Unelmia Oli
  39. Vesi
  40. Västerbron
  41. Words Are Worst
  42. Worst Case Scenario
  43. Don't Sang It
  44. A Crumb 2 A Brick
  45. You Ain't Mad Iz Ya
  46. Ghetto Ballin'
  47. Slob On My Cat
  48. Salt Shakers
  49. Smoke Witcha
  50. Peanut Butter
  51. U Claimin' You're Real
  52. Luv 2 Get High
  53. Ain't No Nigga
  54. Nigga Comin' Clean
  55. What Kinda Bitch Do You Want
  56. I Don't Trust Dem Boys
  57. Yeah, I Rob
  58. Wolf Pack

Comments







Song words / lyrics from Murder She Spoke album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -