Your gyrlfriend Lyrics

Kurupt Lyrics Your gyrlfriend

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Your gyrlfriend


by Kurupt. Buy album CD: Tha Streetz Iz A Mutha


Man what you need man?
Yo' bitch ass always come around here wit this whole
three dollar two dollar five dollar hit shit
Nigga come around here with a twenty-sack of somethin nigga
My bills gotta get paid motherfucker
I'm outta here -- catch me next week beotch!

[Daz]
Hop in my Chevy get to wheelin down the block
Makin sales, whether slangin weed or rocks
Clockin major strapped up, me and my niggaz in the house
Might as well BACK UP, bustin on niggaz if they act up
On a mission with my gang, around here we run thangs
Get paid, every night, where we hang
cause it's a street thang, cops and automatic weapon
keep a nigga intact, for these niggaz half-steppin
Daz Dillinger, got sewed up for real
Dealers servin these niggaz for a quarter a mill'
Ninety-eight my motto to kill, that's how it is
Fuck my family, fuck my friends, when my dope come in

[Kurupt]
You feel like fuck trust, a nigga lose his life
tryin to trust on motherfuckers like us..

Stackin, stolen stack stackin it ain't nuttin but murders
kidnappings jackings and vault cracking
crackin up in these parts, heat sparks up in these parts
The dark parts of the motherfuckin park
The tarantula's loose and I'm heated now
with somethin in my right palm to keep y'all seated down
Repeated, headhuntin, huntin for heads
Shot in the chest neck arm and legs

[Daz]
Ain't no fakin we all out to get paid
Wettin niggaz what we do nowadays (nigga)

Around here, you can't trust nobody
Anybody's somebody tryin to jack somebody (somebody)
Whether it's weed or your life or narcotics
Anyway you get, you can't trust nobody

[Kurupt]
We jack a nigga for a half a thang, we back up in this
with a flock of these chickens, worth three and a half million
Now we set, we relaxed chillin, livin the boss life
Every day every night me and the Columbians take flight
Eight hundred ki's to fly across seas
When I flip it I make about twelve million G's
I'm a two thousand Ricky Ross, transportin the sauce
And it pay to be the boss cause when yo' ass get crossed
every nigga on the street gets paid

[Daz]
A couple pieces spread, bear arms nigga, warfare nigga
Shut down the alarms nigga
Time to hit off, get off then break off
If he don't kick in the bread then take off
Columbian ties, Columbian mob members in Columbian neckties
Columbians disfigured
Daz MIDI machine Dillinger
Two shotty Young Gotti, bout to put it on somebody

[Kurupt]
And my mindstate today is fuck everybody

Around here, you can't trust nobody
Anybody's somebody tryin to jack somebody (somebody)
Whether it's weed or your life or narcotics
Anyway you get, you can't trust nobody
Around here, you can't trust nobody
Anybody's somebody tryin to jack somebody (somebody)
Whether it's weed or your life or narcotics
Anyway you get, you can't trust nobody

.. shit, who the fuck at the door?
Aww man the police fool c'mon get out of here man c'mon!
Flush the shit! Flush the coke!!!

{*toilet flushing sound*}



sheet music Buy Kurupt sheet music
cd Buy Kurupt CDs
guitar tabs Kurupt guitar tabs
Album: Tha Streetz Iz A Mutha (1999) Lyrics
cd Buy "Tha Streetz Iz A Mutha" CD
  1. Live On The Mic
  2. Represent Dat G. C.
  3. I call shots
  4. Loose Cannons
  5. Who ride wit us
  6. Represent dat g.c.
  7. Welcome home
  8. Tequilla
  9. Trylogy
  10. Neva Gonna Give It Up
  11. Tha streetz iz a mutha
  12. Ya Can't Trust Nobody
  13. It ain't about you
  14. Girls all pause
  15. Your gyrlfriend
  16. Ho's a housewife
  17. I Ain't Shit Without My Homeboyz
  18. Step up
  19. Callin' out names

Comments







Song words / lyrics from Tha Streetz Iz A Mutha album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -