Cum, Dicky... Cum Lyrics

Krs-One & Greenie Lyrics Cum, Dicky... Cum

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Cum, Dicky... Cum


by Krs-One & Greenie. Buy album CD: It's ALL Good


First Chorus
Cum dicky cum dicky dicky cum cum
My jimmy hat is on and I'm gonna have fun...
When I cum dicky cukm dicky dicky cum cum
But... I might get her pregnant if you just leave one...

First Verse
1 kid, 2 kids, rubbers ain't protectin' me
Nurse, thas' why I'm here askin you about vasectomies...
I-I-I got some questions... how will this impact erections?
How long till I ain't gotta wear no mo protection?
When my fluid's empty... will nice booties still tempt me?
Will I still shoot further than the eye can see... ?
Am I gonna feel different after I've ejaculated?
Will my balls look deflated? Is this like bein' castrated?
Am I gone be left scarred? Will I still be able to get it hard?
On and by the way---do y'all accept major credit cards?
I got visa and mastercard—Why's your laughter's hard? Let's get past this part, since there's no after scars...
What's gonna change? Will my nuts feel strange... ?
What's going to happen to my long shootin' range?
I ask if I'll be sore she, smiles and reassures me...
The guys who CAME before me... are still jus as horny and...

Second Chorus
Cum dicky cum dicky dicky cum cum
Then hurry up and do it nurse it's gotta get done...
When I cum dicky cukm dicky dicky cum cum
'Cuz I might get her pregnant if you just leave one...
Second Verse
So now Nurse Meryl goes to get Dr. Gerald...
He promises no peril... he's gonna make me sterile...
Anasthesia gets me tipsy, Gerald starts to snip me...
I'm prayin he don't rip me—please don't hurt my
But he does a quickie---there's a flex of his wrist...
THERE'S A SNIP AND A TWIST Doc—am I fixed?
I see stars floatin Is anything broken?
Nothing... I'm hopin? Am I really impotent?
No more pulling out? No more being nervous?
Nothing will happen if I soak her cervix! ?
What do you mean "NO"! ?—I gotta empty my tank... ! ?
And get it all out before I'm shootin... blanks...
My sperm's still ample?—'till I shoot 20 samples... ?
... That's something I can handle! —I'm goin' home and lightin' candles...
Hey baby, look the doctor gave me a script...
21 times you gotta play with my dick.an make it...

Third Chorus
Cum dicky cum dicky dicky cum cum
So hurry up and do it girl, it's gotta get done...
Cum dicky cum dicky dicky cum cum
Cuz we ain't done till ya hit 21...

Third Verse
Let's start the induction, u don't need sleep... —you'll function...
How strong's your suction? We got medical instructions!
Come on... sexy math wiz—We can't multiply with this jizz...
When we get done, we can screw and have NO kids... !
I'm a put 3 on the pillow—an 4'll hit the sheets...
10 on yo face... I got 2 fo yo feet...
I got 1 for 'dem butctheeks... and one fer yer belly
Let's keep going till it's clear as KY jelly...
Till we know it's a safe bet, and even if it ain't yet
U can do a taste test—I'm a get yo face wet...
I can't even feel my cut... — I'm happy with my nuts
... my new jizz can still seal yo eyes shut!
It ain't even runny! LOOK! It's thick as honey...
It'll dry how u like it right... there... on your tummy!
My new baby batter... shoots and splatters...
(But) all dat matters... It wont make yo (tummy) fatter... when I...

Fourth Chorus
Cum dicky cum dicky dicky cum cum
Hurry up and do it girl we passed... 21
I'm a Cum dicky cum dicky dicky cum cum
But you can still get pregnant... you can still get pregnant...
... If we just leave ONE...




sheet music Buy Krs-One & Greenie sheet music
cd Buy Krs-One & Greenie CDs
guitar tabs Krs-One & Greenie guitar tabs
Album: It's ALL Good (2010) Lyrics
cd Buy "It's ALL Good" CD
  1. 1 Cop, 2 Cops
  2. A Liar, A Sneak, A Cheat, & A Thief
  3. Already In Heaven
  4. Cum, Dicky... Cum
  5. Dance Like It Don't Matter
  6. Freestyle Hip-Hop Rhyme #1
  7. It's All Good
  8. My Son, The Schvartze
  9. Play Before Work
  10. Real Terrorism
  11. Sign The Prenup
  12. Snake In The House
  13. T'Cha Student Intro

Comments







Song words / lyrics from It's ALL Good album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -