Twice as ugly Lyrics

Jackyl Lyrics Twice as ugly

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Twice as ugly


by Jackyl. Buy album CD: Cut The Crap


I ain't no hater or nothing
But he can't love you like I can
Trust me

Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh
Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh

(Verse 1)
As the clock strikes twelve
I'm sitting here wondering how the hell
Did I let you leave
And baby I know that I did my share
Of things to deceive you
I'm just trying to get an understanding
Of what to do
'Cause I'm half way going crazy
Girl they can't fade me

(Chorus)
He can't love you like I love you
Baby you know it too
And you should never wanna be with the man
If he can't be a man
And do the things to you like I can
I'm tellin you
He can't love you like I love you
Baby you know it too
And you should never wanna be with the man
If he can't be a man
And do the things to you like I can
He can't love you

(Verse 2)
I stop, and I wait, and I think
That I never met someone to make me feel
Like I'm ready to love
So I gotta do what I gotta do
Just to keep you
Keep you here with me baby
Now I feel it's time for me to say
That I need you boo
And I can't go a day without your loving
Baby I can't live without you

(Bridge)
I know you know
No matter if you want it baby
Ain't no ifs, or buts, or maybes
And I know that one day
You'll see that he can't really love you
Like I love you

(Chorus)

He can't, he can't love you girl
He's never gonna love you girl
Like I love you girl
He can't, he can't love you girl
He's never gonna love you girl
Like I love you girl
He can't, he can't love you girl
He's never gonna love you girl
Like I love you girl
He can't, he can't love you girl, no, no, no, no, no, no...

(Chorus/Fade Out)



sheet music Buy Jackyl sheet music
cd Buy Jackyl CDs
guitar tabs Jackyl guitar tabs
Album: Cut The Crap (1997) Lyrics
cd Buy "Cut The Crap" CD
  1. Dumbass country boy
  2. Locked & loaded
  3. Open up
  4. Misery loves company
  5. Let's don't go there
  6. Cut the crap
  7. Twice as ugly
  8. God strike me dead
  9. Thanks for the grammy
  10. Speak of the devil
  11. Push pull

Comments







Song words / lyrics from Cut The Crap album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -