Not Everybody Likes Us Lyrics

Hank Williams III Lyrics Not Everybody Likes Us

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Not Everybody Likes Us


by Hank Williams III. Buy album CD: Straight To Hell


Well, hello there folks, how the hell are you doin':
It's good to be in your local bar again.
So let's get loud, we'll get stoned an' get proud,
Have a damn good time until the show's at an' end.
Sometimes I'm wired an' sometimes, I'm tired,
But I'm doin' the best that I can.
So let's have a drink and a glum with Hank,
An' may the outlaws rise again.
Well I'm a son of a son:
I've got a chip of what I've said an' done.
Well, I remember watchin' ol' Waylon,
When he was shootin' his shotgun.
It's a certain kinda livin',
It's a certain kinda style.
Not everybody likes us,
But we we drive some folks wild.
-Instrumental Break-
Well I think I'd rather eat the barrel,
Of a double-barrel loaded shotgun,
Than to hear that shit they call pop-country music,
On ninety-eight-point-one.
Just so you know, so it's it's set in stone,
Kid Rock don't come from where I come from:
Yeah, it's true, he's a Yank, he ain't no son of Hank:
If you even thought so, god-damn, you're fucking dumb.
So let's get real loud:
Let's get stoned and proud.
Pour me another shot of whiskey,
An' this one's for the south.
It's a certain kinda livin',
It's a certain kinda style.
Not everybody likes us,
But we we drive some folks wild.
Not everybody likes us,
But we we drive some folks wild.
Not everybody likes us,
But we we drive some folks wild.




sheet music Buy Hank Williams III sheet music
cd Buy Hank Williams III CDs
guitar tabs Hank Williams III guitar tabs
Album: Straight To Hell (2006) Lyrics
cd Buy "Straight To Hell" CD
  1. Straight To Hell
  2. Thrown Out Of The Bar
  3. Things You Do To Me
  4. Country Heroes
  5. D Ray White
  6. Low Down
  7. Pills I Took
  8. Smoke & Wine
  9. My Drinkin Problem
  10. Crazed Country Rebel
  11. Dick In Dixie
  12. Not Everybody Likes Us
  13. Angel Of Sin
  14. Louisiana Stripes

Comments







Song words / lyrics from Straight To Hell album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -