It's Ok (One Blood) Lyrics

Game Lyrics It's Ok (One Blood)

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

It's Ok (One Blood)


by Game. Buy album CD: Other Songs 9 - W


Dre, I see dead people

Blood, Blood, Blood, Blood-Blood-Blood [x3]

Yo, Dre
Thought I was Dead
West coast

One blood [x4]

[Verse 1]
I'm the Doctor's Advocate, nigga dre shot ya
Brought me back from the dead, that's why they call him the doctor
The (after)'math don't drop them
And 50 ain't rockin' with him
No more, IT'S OKAY, I get it poppin'
Whole club rockin'
Like a '64 impala
Drink cris, throw it up
Call the shit hydraulics
Then piss in the cup
Call the shit hypnotic
I bleed Compton
Spit crack and shit chronic
And you new niggaz ain't shit
But new niggaz
Played to get shooed niggaz
I'm talkin' ta you, nigga
Bouncin' in da '64 throwin' up West side, man
Sellin' another 5 million albums, YES I AM
Fresh like damn
This nigga did it again
A hundred thousand on his neck, L.A. above the brim
Inside the lambo (rghini) in the shotgun with Snoop
What would the motherfuckin' West coast be without one crip and (one Blood)

[Chorus]
One blood [x4]
Blood, Blood, Blood, Blood-Blood-Blood [x3]
One blood [x4]

[Verse 2]
I'm from the West side of the '64 Impala
Where niggaz say "Where you from" we'll never say "Holla"
Bandanna on the right side
Gun on the left side
Niggaz in New York, know how to throw up the West side
Word to Eazy
I'm so ill, believe me
I made room for Jeezy
But the rest of you niggaz better be glad you breathin'
All i need is one reason
I'm the king, and Dre said the West coast need me
I don't know why you niggaz keep tryin' me
Everybody knows I'm the heir to the Aftermath dynasty
And I ain't gotta make shit for the club
What DJ gonna turn down the .38 snub?
You 38 and you still rappin' uhh
I'm 26 nigga, so is the dubs
On the '07 Hummer
Hop out with no bodyguards
When the chronic smoke clear all you see is (one Blood)

[Chorus]
One blood [x4]
Blood, Blood, Blood, Blood-Blood-Blood [x3]
One blood [x4]

[Verse 3]
I ain't got beef with 50, no beef with Jay
What's beef when you gettin' head in the 6-tray?
And the double game chain, I keep 'em on display
Black T-shirt, so all you see is the A (aftermath)
Turn on the TV, and all you see is the A (aftermath)
You niggaz better make up a dance and try to get radio play
Keep on snappin' your fingers, I ain't going away
I don't regret what I spit, cuz I know what I say
And niggaz keep talkin' about me, they don't know when to stop
I got the Louis Vuitton belt buckle, holdin' tha glock
No beam, no silencer, I know when to pop
Wait 'til Lil' Jon come on and left off a shot
I have the number 1 billboard spot
Niggaz stepped on my fingers, and I climb right back to the top
I'm BIG, I'm Cube, I'm NaS, I'm 'Pac
This ain't shit but a warnin' 'til my album drop

[Chorus]
One blood [x4]
Blood, Blood, Blood, Blood-Blood-Blood [x3]
One blood [x8]
Blood, Blood, Blood, Blood-Blood-Blood [x3]
One blood [x4]




sheet music Buy Game sheet music
cd Buy Game CDs
guitar tabs Game guitar tabs
Album: Other Songs 9 - W Lyrics
cd Buy "Other Songs 9 - W" CD
  1. 911 Is A Joke (Cop Killa)
  2. American Dream
  3. Bang Along
  4. Better On The Other Side
  5. Cocaine
  6. Compton Story
  7. Dope Game
  8. Dreams (Remix)
  9. Duck Down
  10. Face Of L.a.
  11. Feels Good
  12. Ferrari Lifestyle (Purp & Patron Mixtape)
  13. Fire In Ya Eyes
  14. Fly Like An Eagle
  15. Game's Pain (Mega Remix)
  16. Ghost Rider
  17. Hate It Or Love It (R&b Remix)
  18. Hate It Or Love It Remix
  19. I Got A Million On It (Yukmouth Diss)
  20. I'm A Muthafuckin Soldier (50 Cent Diss)
  21. It Must Be
  22. It's Ok (One Blood)
  23. Jackin' For Beats
  24. Krazy
  25. Memph Bleek Iz
  26. My Bitch (50 Cent, Jay-z & Suge Diss)
  27. My Life Remix
  28. My Love For You
  29. My Turn
  30. New Jack City
  31. New York (Remix)
  32. No Mercy
  33. One Blood (Dirty South Remix)
  34. One Blood (East Coast Remix)
  35. One Blood (Extended Remix)
  36. One Blood (Remix)
  37. One Blood (West Coast Remix)
  38. Powerhouse Anthem
  39. Red Magic
  40. Rough
  41. Southside
  42. Still Cruisin'
  43. Still Me
  44. Stunner Shades
  45. Su Woo
  46. Su Woo (Purp & Patron Mixtape)
  47. Switches
  48. The Funeral 100 Bar
  49. Through My Eyes
  50. Trend Setter
  51. We Gorillaz
  52. Westside Story (Remix)
  53. What You Wanna Do
  54. Where Im From Part 2

Comments







Song words / lyrics from Other Songs 9 - W album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -