Corner Bodega Lyrics

Fifty Cent Lyrics Corner Bodega

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Corner Bodega


by Fifty Cent. Buy album CD: Other Songs 3 - PL


[50 Cent]
Aight, check this shit out
Y'all niggaz gon' stay in the car
I'm'a go right over here and see somethin
Gimme ten minutes, If I don't come out, y'all come in
The money stays in the car 'til I say so...
Aiyyo, whattup whattup, man
This is what y'all niggaz is workin' wit' for 22 cents a gram?

Man, when I come up in here treat me like I'm fam
I could go Uptown and get this shit for 16 cents a gram
Bottom line is, man, I gotta cop and go
I got a spot and I can't afford to stop the flow
Poppi, what the fuck is the matter wit' ya Man?
Standin' against the wall with a gun in his hand
I ain't on no funny shit I'm on some get this money shit
Every four days in PA I move another brick
According to the DA I sold dope in VA
My crew stay in Queens but my plates say VA
I'll show you where I rest at, it aint hard to find me
Let me buy a brick and get the other on cossimy
(Hey, this life is hard man) I know, don't remind me
If I catch another case I'ma kill Guiliani
It ain't even safe to sell a pack at night
Got task ridin 'round the projects on Mountain Bikes

[Chorus - repeat 2X]
NY ain't the same, it's OT playa
You can go and cop coke from the corner Bodega
Hit the highway and take it to a town near you
And get that money man, get that money man

[50 - singing]
Now, if you come to 1-3-4 and I'm not around
That means I copped and I went outta town
You motherfuckers know how I get down
About my money man, about my money man




sheet music Buy Fifty Cent sheet music
cd Buy Fifty Cent CDs
guitar tabs Fifty Cent guitar tabs
Album: Other Songs 3 - PL Lyrics
cd Buy "Other Songs 3 - PL" CD
  1. 'till I Collapse Freestyle
  2. 21 Questions
  3. 21 Questions (Remix)
  4. 50 Bars
  5. 8 Mile Road (G-Unit Remix)
  6. A Baltimore Love Thing
  7. After My Cheddar
  8. As The World Turns
  9. Back Down
  10. Back Seat / Tony Yayo
  11. Bad News
  12. Banks Victory
  13. Banks Workout
  14. Be A Gentleman
  15. Best Friend
  16. Best Friend (Remix)
  17. Blood Hound
  18. Build You Up
  19. Bump Dat Street Mix
  20. Candy Shop
  21. Clue / 50
  22. Clue Shit!
  23. Corner Bodega
  24. Crying Out Loud
  25. Cutmaster C Shit
  26. Da Repercussions
  27. Disco Inferno
  28. Don't Push Me
  29. Doo Wop Freestyle
  30. E.M.S
  31. Elementry
  32. Fat Bitch
  33. Follow Me Gangster
  34. Forever's A Long Time
  35. Franceska
  36. From Here On Then
  37. Fuck Dat Bitch
  38. Fuck You
  39. Funk Flex
  40. G-Unit / U.T.P
  41. G-Unit Soldiers
  42. G-Unit That's What's Up
  43. Gatman And Robbin
  44. Get In My Car
  45. Get Less For The Same
  46. Get Out The Club
  47. Ghetto Qua Ran
  48. Ghetto Quran (Forgive Me Pt. 1)
  49. Glory Sadness
  50. God Gave Me Style
  51. Got Me A Bottle
  52. Gotta Make It To Heaven
  53. Great Expectations
  54. Green Lantern
  55. Gun Runners
  56. Gunz Come Out
  57. Hate It Or Love It (G-Unit Remix)
  58. Heat
  59. High All The Time
  60. How To Rob
  61. Hustlers Ambition
  62. I Don't Know Officer
  63. I Don't Need 'em
  64. I Run New York
  65. I Smell Pussy
  66. I'll Whip Ya Head Boy
  67. I'm A Hustler
  68. I'm Supposed To Die Tonight
  69. If I Can't
  70. If I Can't (Remix)
  71. In Da Club
  72. In Da Hood
  73. In My Hood
  74. In Spite Of You
  75. Intro
  76. James D.
  77. Just A Lil' Bit
  78. Just Fuckin' Around
  79. Killa Tape Intro
  80. Let You Down
  81. Lie
  82. Life's On The Line
  83. Lifestyle
  84. Like My Style
  85. Make Money By Any Means
  86. Many Men (Wish Death)
  87. Material Girl 2000
  88. Melancholy Madness
  89. Milk
  90. Muffin
  91. My Toy Soldier
  92. Outta Control
  93. Outta Control (Remix)
  94. P.I.M.P.
  95. P.I.M.P. (G-Unit Remix)
  96. P.I.M.P. (Remix)
  97. Pastime Glories
  98. Patiently Waiting
  99. Piggy Bank
  100. Places To Go

Comments







Song words / lyrics from Other Songs 3 - PL album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -