Drugs Gotta Hold Of Me Lyrics

Eminem Lyrics Drugs Gotta Hold Of Me

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Drugs Gotta Hold Of Me


by Eminem. Buy album CD: Other Songs BIT - FIN


Yea...(laughter)...whoooo...shit (a'ight) hmmm, whoaaa, hmm ...eeee
Guess what? eweee,
(I'm not coming in yet) dodoodo, (I'm coming in) in a minute
(Hey yo), ummmm, (a'ight), (this is my love song), (Hey Yo),
hey yeaaa, (aight), (It goes like this...), (a'ight)

Back when Mark Wallberg was marky mark
This is how we used to make the party start
We used to...mix in with bacardi dark
and when it... kicks in you can hardly talk
and by the... sixth gin you gon probly crawl
and you'll be... sick then and you'll probly barf
and my pre-...diction is that you gon probably fall
either somewhere in the lobby or the hallway wall
and every-... things spinnin your beginning to think women are swimmin in
pink linen and in the sink
then in a couple of minutes that bottle of guinness is finished
you are now allowed to officially slap bitches
you have the right to remain violent and start wildin
start a fight with the same guy that was smart eyein' you
get in the car and start it and start drivin
over the island and cause a 42 car pile up
Earth calling, pilot to co-pilot, looking for life on this planet sir,
no sign of it all i could see is a bunch of smoke flyin and I'm
so high that I might die if i go by it.
Let me out of this place I'm outta place, I'm in in outter space,
I've just vanished without a trace. I'm going to a pretty place
now where the flowers grow, I'll be back in an hour or so.

Hook:
Cuz every time I go to try to leave (whoa-o-o)
Something keeps pullin on my sleeve (whoa-o-o)
I dont wanna but I gotta stay (whoa-o-o)
these drugs really gotta hold of me (whoa-o-o)
Cuz everytime I try ta tell 'em no (no-o-o)
they won't let me ever let 'em go (go-o-o)
I'm a sucker all I gotta say (whoa-o-o)
is drug's really gotta hold of me

In third grade all I used to do, was sniff glue
through a tube and play rubix cube
Seventeen years later I'm as rude as Jude
Schemein on the first chick with the hugest boobs
I got no game, and every face looks the same
they got no name, so i don't need game to play
I just say whatever I want, to whoever I want,
whenever i want, wherever I want, however I want
However I do show some respect to few
This ecstacy has got me standin next to you
Gettin sentimental as fuck, spillin guts to you
We just met, but I think I'm in love wit you
But your on it too, so you tell me you love me too,
Wake up in the morning like "What the fuck we do?"
I gotta go bitch, you know I got stuff to do,
Cuz if I get caught cheatin then I'm stuck with you
But in the long run these drugs are probably gonna catch up sooner or later
But fuck it I'm on one, so let's enjoy,
let that X destroy your spinal chord, so it's not a straight line no more
So we walk around lookin like some wind-up dolls,
shit stickin out of our backs like a dinosaur,
Shit, six hit's won't even get me high no more,
so bye for now, I'm gonna try to find some more

Hook:

That's the sound of a bottle when it's hollow when you swallow it all
wallow and drown in your sorrow
And tomorrow your probably gonna wanna do it again
What's a little spinal fluid between you and a friend, screw it
and whats a little bit of alcohol poisoning? and whats a little fight,
tomorrow you'll be boys again
It's your life, live it however you wanna
Marajuana is everywhere, where was you brought up?
It don't matter as long as you get where you're goin
Cuz none of this shit's gonna mean shit where we're goin
They tell you to stop but you just sit there and yawn, even though you wake up
feelin like shit every mornin.
But your young, you got a lot of drugs to do, girls to screw,
parties to crash, sucks to be you
If I could take it all back now I wouldn't, I woulda did more shit that
people said that I shouldn't
But I'm all grown up now, and upgraded
and graduated to better drugs and updated
But I still gotta a lot of growin up to do,
I still gotta whole lot of throwin up to spew
But when it's all said and done i'll be 40
before I know it wit a 40 on the porch tellin stories
with a bottle of Jack, two grandkids on my lap,
babysitting for Hailey, while Hailey's out gettin smashed.

Hook 2x

Drugs really gotta hold of me
really got a hold of me
drugs really gotta hold of me
they really got a hold of me



sheet music Buy Eminem sheet music
cd Buy Eminem CDs
guitar tabs Eminem guitar tabs
Album: Other Songs BIT - FIN Lyrics
cd Buy "Other Songs BIT - FIN" CD
  1. Bitch please iii
  2. Bitch please part 2
  3. Blazin Squad-Superstar
  4. Bodyguard
  5. Bong song
  6. Bootlegged
  7. Boy Meets Girl
  8. Brabbit Vs. Papa Dac (Eminem)
  9. Brads Freestyle
  10. Broken Down
  11. Bud Up Yo
  12. Bully ( benzino diss)
  13. Bully (full)
  14. Bully (ja diss)
  15. Bully (unreleased)
  16. Bully ft. j-live
  17. Bully full and correct
  18. Bully proper
  19. Bunny Rabbit Freestyle
  20. Bus A Rhyme (Feat. Missy Elliot)
  21. Business (Dirty)
  22. Busted You Said No (Crash & Burn)
  23. C-Bitch Has Fallen For Dopey-D
  24. Can-a-bitch
  25. Carnage
  26. Caught In The Middle
  27. Celebrity
  28. Change It All Back Feat T.U.T
  29. Cheddar Bob Freestyle
  30. Cheese
  31. Chemical Warfare
  32. Chevy's Life
  33. Christine Twistine (Feat. Dopey-D & Leonie)
  34. Christmas Stan (Parody)
  35. Classic Shit
  36. Cleanen' Out My Closet
  37. Cleanin' out my closet -explicit album version
  38. Cleaning Out My Closet... ( I'm Sorry Mama )
  39. Clown (Mariah Carey Eminem Diss On "Charmbracelet"
  40. Cocaine
  41. Comin' out my closet (parody)
  42. Crackers 'N Cheese
  43. Criminal (Who U Thought I Was)
  44. Crush
  45. Cruz
  46. Curtains Up / Evil Deeds
  47. Daddy Don't Go
  48. Dads Gone Crazy
  49. Damb Hommie
  50. Dance Nation - Words
  51. Dans La Peau D'Un Dealer
  52. Dare To Dream
  53. Daria Theme Song
  54. Dead Wrong (Remix)
  55. Dear Marshall-Eminem's Mom
  56. Detroit Grammar
  57. Detroit Grammer
  58. Dig It (Disney Version)
  59. Dig It (Disney)
  60. Dig It (This Is The Right One Off Thecd)
  61. Diss (jermaine dupri)
  62. Diss (ludacris)
  63. Diss Me
  64. Do You Have Scissors?
  65. Doa Rai Me
  66. Doe ray me (feat d12 & obie trice
  67. Doe ray me (feat. obie trice and jc blade)
  68. Doe re me
  69. Don't Mess With My Man
  70. Don't push me
  71. Dosie So
  72. Drama Setter
  73. Dream On
  74. Dream on (aerosmith semi-cover)
  75. Drips Feat Obie Trice
  76. Drugs Are Bad
  77. Drugs Gotta Hold Of Me
  78. Ds & Cb (Leonie Feat. Dopey-D)
  79. Dumb Shit
  80. Dun You Love Me Coon? (Feat. Dr Dre)
  81. Eight Mile Road
  82. El Rasismo
  83. Em Calls Paul
  84. Eminem & 2pac Freestyle
  85. Eminem - Rabbit Vs. Poppa Doc End Battle From 8 Mi
  86. Eminem - Without Me (Dirty)
  87. Eminem disses pappa doc
  88. Eminem dissin papa doc
  89. Eminem exclusive freestyle
  90. Eminem Feat. J-Black, Masta Ase
  91. Eminem Vs Lotto(Freestyle Version)
  92. Eminem Vs. Lotto
  93. Eminem- Lotto Vs. Rabbit (8-Mile Freestyle)
  94. Eminem-Rabbit Vs. Papa Doc (Freestyle From 8 Mile)
  95. Escape
  96. Eyeing
  97. Failed Destiny
  98. Fat Joe
  99. Final Battle Rabbit Vs Pappa Doc
  100. Final Thought

Comments







Song words / lyrics from Other Songs BIT - FIN album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -