Trippin remix Lyrics

DMX Lyrics Trippin remix

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Trippin remix


by DMX. Buy album CD: Other Songs INT - X


[Puffy:]
Huh, you know what time it is
This is the remix (this is the remix)
'99 to infinite
Bad Girls
Kima, Kiesha, Pam
Talk to me

[Pam:]
Baby, yeah (I like this right here)
Your show is bumpin' (c'mon)
You show me somethin' (heh heh, something, baby)
See, I won't (c'mon), trade you
In for nothin' mmmm (I like the way it's goin' down)
See erything, you do to me
You got me trippin' (you got me trippin' baby, but I like it)
And I'm satisfied (c'mon)
And I'm guaranteed (let's go)

I hope you (yeah)
That you've been checkin' me (it's the remix)
I know what you're talkin' bout
You got me trippin' on my own feet, yeah, yeah
You got me buggin' boy (c'mon) ohhh
You bring me so much joy, (yeah)
You got me open, boy
And I'ma save my - self for you, baby (that's right)

[Puff:]
Keisha talk to me

[Keisha:]
Baby, yeah (huh)
There's something (there's somethin'), I'll mention (c'mon)
Me and her (I like the way that sound) la la la la la la la (c'mon)
See, she's no (she's no), competition (heh, heh)
So tell her, yeah (tell her now) (you look good, can I taste you?)
That you're through with her (yeah)
And you're lovin' me (that's right)
And that's To-totally (that's Totally, Kima, Kiesha, and Pam) Totally
And you're dedicated (you're dedicated), to me

[DMX:]
Uh, huh, ah
Like to sprout when the lights is out (DMX)
Keeping niggas on point, that's what life's about (that's right)
You like to shout? I'ma put that shit to a-cease (huh huh) (yeah)
From here to the paper, from the bed to the grease (a'ight)
Like police, I get away with mad credit shit
Only the niggas that don't catch it, doin' some mad hungry shit (huh) (uh huh)
All that buddy shit was left alone, back in school (ugh) (c'mon)
Even then, the nigga was cuttin' up (yeah), actin' fools (what!)
Broke a lot of rules (why?) just because I could (uh, huh) (that's right)
Got away with most of it, just because I'm good (uh huh)
Stabbin' niggas with wood, I was one of the first
Doin' dirt, but I'm still outrunnin' the Hertz
And it's always worst than it looks (uh, huh) (c'mon)
But then you never understandin' the thirst of a crook (you arrested)
First comes the hook, the assault, then come the robbery (damn)
My world is always (ugh!) dark and ain't no stoppin' me
Come on!

[Keisha:]
(C'mon, sing to me Keisha) (Mmmmmmmmmm) Baby
(Take me to the bridge) (Mmm-mmmmmm) There's one thing
(Can you feel it?) (Mmmmm-mmm) I'll mention
(I like the way it feels) (Mmmmmm-mmm) Nah, nah, nah
(This one's for me) (Mmmmmm-mmm) See she's no
(Mmmm-mmmm) Competition (c'mon, let's go)
(Bad Boy) (Mmmmmmmmmm) Baby
(Ruff Ryder) (Mmm-mmmmmm) There's one thing
(Def Jam) (Mmmmm-mmm) I'll mention
(DMX and we won't stop) (Mmmmmm-mmm) Nah, nah, nah
(Cuz she won't stop) (Mmmmmm-mmm) See she's no
(Back it up, back it up) (Mmmm-mmmm) Competition
I hope you That you've been checkin' me (just dance for me)
I know what you're talkin' bout (just dance for me)
You got me trippin' on my own feet (just dance for me)
You got me buggin' boy (this is the remix)
You bring me so much joy (this is the remix)
And I'ma save myself for you (yo hooker, yellow man, PD)
I hope you
That you've been checkin' me (hit me baby, HA!)
I know what you're talkin' bout
You got me trippin' on my own feet
You got me buggin' boy
You bring me so much joy
And I'ma save my - self for you



sheet music Buy DMX sheet music
cd Buy DMX CDs
guitar tabs DMX guitar tabs
Album: Other Songs INT - X Lyrics
cd Buy "Other Songs INT - X" CD
  1. Intro (Year Of The Dog...Again)
  2. It's murda
  3. It's on
  4. It's Over The Dog Is Back
  5. Last Hope
  6. Life is what you make it
  7. Live e hårt
  8. Lord Give Me A Sign (The Convo)
  9. Love My Niggas
  10. Make It Out
  11. Money, cash, hoes
  12. More Money, More Cash, More Hoes (Remix)
  13. Murdergram
  14. My Hood Is My Life
  15. My niggas (skit)
  16. My Niggaz
  17. My Niggaz On The Way
  18. My Song
  19. Never gonna lie
  20. Niggas Die For Me
  21. Niggas Done Started Something
  22. No Love (Prize Fighter Remix)
  23. No sunshine
  24. Nowhere To Run
  25. Pacman [skit]
  26. Prayer 3
  27. Prayer II
  28. Pull it
  29. Pump Ya Fist
  30. Pure uncut remix
  31. Rey mysterio theme song
  32. Ride or die
  33. Rob All Night
  34. Rolllin
  35. Rolllin (urban assault vehicle)
  36. Ruff Ryder Anthem
  37. Ruff ryder's anthem (clean version)
  38. Ruff ryder's anthem (remix)
  39. Ruff Ryders Anthem (DJ Clue Remix)
  40. Run
  41. Shakedown
  42. Shut em down
  43. Sincerity
  44. Slippin Again
  45. Splash Out
  46. Street (Skit)
  47. Sucka 4 Love
  48. Take whats yours
  49. Tales from the darkside
  50. Tear it up
  51. The future
  52. The Indursty
  53. The jump off
  54. The Story
  55. The Usual Suspects
  56. They don't won't no problems
  57. Time to build
  58. Top Shotter
  59. Trippin remix
  60. Tyrese Interlude
  61. Untouchables
  62. Up in here
  63. Walk With Me
  64. We be clubbin’
  65. We got this
  66. We In Here (Remix)
  67. What These B*****s Want
  68. What Ya Want
  69. What you want [radio edit]
  70. What's it all for?
  71. What's really good
  72. Whatcha gonna do
  73. Where da hood at....
  74. Who we be (remix)
  75. Who's Next
  76. Why we die
  77. World's Greatest
  78. X Gonna Give It To Ya
  79. X is coming for you
  80. 6 Foot 7 Foot (Freestyle)
  81. Get At Me Dog (Bad Boy Remix)
  82. Ain't No Sunshine
  83. Changes Remix
  84. Get Wild
  85. King Thing
  86. Let's Get Crazy
  87. Put Your Money
  88. Under suspicion
  89. They Want War
  90. Where You Been
  91. X Gon' Give It To Ya

Comments







Song words / lyrics from Other Songs INT - X album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -