More Money, More Cash, More Hoes (Remix) Lyrics

DMX Lyrics More Money, More Cash, More Hoes (Remix)

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

More Money, More Cash, More Hoes (Remix)


by DMX. Buy album CD: Other Songs INT - X


[Jay-Z]
Turn the lights even lower!
Hovah
Memphis Bleek
Beanie Seigels (uh-huh)
Roc-a-fella y'all (yeah yeah)
[DMX]
Jigga, my nigga, rhyme all night
[Jay-Z]
To the top wit my niggas
Pop wit my niggas
Drive by in whips, rock rocks wit my niggas
Break day on the hottest block wit my niggas
Just cause I
[DMX]
Love my niggas (uh-huh)
[Jay-Z]
Chill wit the crew (uh-huh)
Real wit the crew
4 million sold, look- still wit the crew
Break bread wit the fam
Till I'm dead wit the fam
Duck cops. Shake feds wit the fam
Flip them pies wit my hustlas (uh-huh)
Ride for my hustlas
Die for my, lie for my, cry for my hustlas
Roll wit my duns (uh-huh)
Cold wit the guns (uh-huh)
If he slow wit my ones hit the floor when I come
I fuck wit them hoes that fuck wit them clothes
That's real wit them shoes, keep it real wit they dudes
I'm sick wit the flow and this is all I know
More money, more cash, more hoes biatch!!!!!!
[Chorus- Jay-Z & DMX]x2
More money, more cash, more hoes (what?)
More money, more cash, more hoes (uh)
More money, more cash, more hoes (come on)
More money, more cash, more hoes (what, what, what)
[Memphis Bleek]
Ay yo, M-E-M-P-H-I-S Bleek
No need to dress warm, I brought plenty of heat
Y'all can't do nothing with this here
For one, I pack three 9s like the year
Y'all funny money hustlas
7 gram hustlas
Type to bust a O down wit ya man hustlas
I hold bank dough, dough 6-5-4
While you ho talk that, look for a walk dough
Petty crime niggas
Petty time niggas
Sold petty drugs came up wit petty thugs
Now you got game in you
Wanna be a menace and you got Kane in you
I'll put them thangs in you
I'm a hot lil' nigga
I ain't gotta tell niggas
You came too deep, one fell niggas
I'm layin in the cut but still don't give a fuck
Roc-a-fella forever, Memph man, what what
[Chorus]x2
[Beanie Seigel]
Peep the kid from P-H-I-L-L-Y
North west south west south side
Spit it for them bitches and niggas who stay fly
B-Mack, Roc-a-fella till I die
Met Jay, dropped on a album in a week
Without unsigned hype or battle of the beats
The first time niggas heard me spit it in the streets
I gave y'all a thousand bars wit Memphis Bleek
Stay strapped, heat in the car under the seat
6 hammers even though we only 3 deep
We clap up niggas
Smack up niggas
Duck tape, rope, and wrap up niggas
Think shit a joke, go head crack up niggas
Get treated like Coke and get capped up niggas
The only thing funny
Is y'all never seen big face money
Till them big face 20s
[Chorus]x2
[Jay-Z]
Roc-a-fella shit
1999 (uh-huh)
You about to witness a dynasty (you are not ready) unlike no other
Get down or lay down Ya heard!
No publishin' for niggas
I know y'all niggas wonderin, like:
When them niggas gone stop? (come on)
We got a date for you-
nevuary 31st, 19-neva hate (haha)
I know y'all niggas ready to kill yaself, too
Just go head and do it!
Jump off a buildin, slit ya wrists!
Just do it!
The world'll be a better place (haha)
Roc-a-fella
Beanie Seigel
Memphis Bleek
Hovah Hovah
Ya heard me!




sheet music Buy DMX sheet music
cd Buy DMX CDs
guitar tabs DMX guitar tabs
Album: Other Songs INT - X Lyrics
cd Buy "Other Songs INT - X" CD
  1. Intro (Year Of The Dog...Again)
  2. It's murda
  3. It's on
  4. It's Over The Dog Is Back
  5. Last Hope
  6. Life is what you make it
  7. Live e hårt
  8. Lord Give Me A Sign (The Convo)
  9. Love My Niggas
  10. Make It Out
  11. Money, cash, hoes
  12. More Money, More Cash, More Hoes (Remix)
  13. Murdergram
  14. My Hood Is My Life
  15. My niggas (skit)
  16. My Niggaz
  17. My Niggaz On The Way
  18. My Song
  19. Never gonna lie
  20. Niggas Die For Me
  21. Niggas Done Started Something
  22. No Love (Prize Fighter Remix)
  23. No sunshine
  24. Nowhere To Run
  25. Pacman [skit]
  26. Prayer 3
  27. Prayer II
  28. Pull it
  29. Pump Ya Fist
  30. Pure uncut remix
  31. Rey mysterio theme song
  32. Ride or die
  33. Rob All Night
  34. Rolllin
  35. Rolllin (urban assault vehicle)
  36. Ruff Ryder Anthem
  37. Ruff ryder's anthem (clean version)
  38. Ruff ryder's anthem (remix)
  39. Ruff Ryders Anthem (DJ Clue Remix)
  40. Run
  41. Shakedown
  42. Shut em down
  43. Sincerity
  44. Slippin Again
  45. Splash Out
  46. Street (Skit)
  47. Sucka 4 Love
  48. Take whats yours
  49. Tales from the darkside
  50. Tear it up
  51. The future
  52. The Indursty
  53. The jump off
  54. The Story
  55. The Usual Suspects
  56. They don't won't no problems
  57. Time to build
  58. Top Shotter
  59. Trippin remix
  60. Tyrese Interlude
  61. Untouchables
  62. Up in here
  63. Walk With Me
  64. We be clubbin’
  65. We got this
  66. We In Here (Remix)
  67. What These B*****s Want
  68. What Ya Want
  69. What you want [radio edit]
  70. What's it all for?
  71. What's really good
  72. Whatcha gonna do
  73. Where da hood at....
  74. Who we be (remix)
  75. Who's Next
  76. Why we die
  77. World's Greatest
  78. X Gonna Give It To Ya
  79. X is coming for you
  80. 6 Foot 7 Foot (Freestyle)
  81. Get At Me Dog (Bad Boy Remix)
  82. Ain't No Sunshine
  83. Changes Remix
  84. Get Wild
  85. King Thing
  86. Let's Get Crazy
  87. Put Your Money
  88. Under suspicion
  89. They Want War
  90. Where You Been
  91. X Gon' Give It To Ya

Comments







Song words / lyrics from Other Songs INT - X album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -