Buck-Buck Lyrics

Das EFX Lyrics Buck-Buck

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Buck-Buck


by Das EFX. Buy album CD: Hold It Down


Skoob and dray giving shoutouts*

Chorus:

Well give a buck-buck (here)
And a buck-buck (there)
From the front to the (rear)
Throw your hands (in the air)
*repeat x3*

Verse 1: skoob

Ding! back in the ring yo it's the tag team jams (yeah yeah yeah)
So all rise for the honours balk, your lies mark your drum
Now I'm stronger and I'm faster, thicker than your pasta
I got more styles than most mc's can master
I'm (what? ) d-wilin, (what? ) three stylin (what what? ? ) regardless
Beatin me is like the bills beatin dallas
Keep them shorts fro the midgets, there! I be the shit, it
And plus I light that ass up like the numerical digits
In my (beeper), cos we're throwin niggas in the (sleeper)
I'm dazin you like (etha), more hoodies than the (grim reaper)
Be on you everywhere, my style it ain't the everyday
It's better, we're sayin shit that other niggas never say (kid)
Cookin the flows (what? ) to make your toes wanna tip (tip)
I used to be a wheel watcher til I got my whip (whip)
You see I walk with a (bop bop), I talk with the (slop slop)
Man, you like six bull balls in a slot (slot slot)
It's the abortion, son I'm launchin, quick to floor shit
Click-click now I'm on some quick draw mcgraw shit
For shit, now dice bring it back on the seal
Alright we get the busters, smoke blunts out the mill (yeah)

Chrous:

So get the buck-buck (here)
And the buck-buck (there)
From the front to the (rear)
Throw your hands in the (air air)
With a buck-buck (here here)
And a buck-buck (buck here)
From the front to the (rear)
Throw your hands (in the air)
With a buck-buck (here)
And a buck-buck (there there)
From the front to the (yeah rear)
Throw your hands (in the air)
With a buck-buck (here here)
And a buck-buck (there there give em)
Yeah yeah yeah yeah yeah (from the rear, throw your hands in the air, yeah)

Verse 2: dray

Well yo, the one is for my nuts (uhh), the two is for my penis (penis)
You see I can rock this microphone (yeah) from here to fuckin venus
Boy, I mean this, you've never seen this because you're corny (corny)
I'm sleepin on ya raps, I'm drinkin (yeah) nass because you're foamy
Wit that weak shit, I freak shit like I'm suppose ta (yeah)
Try to test my skills, word is bond (motherfucker), I'm gonna roast ya
(yeah)
I do this, they be like "who dis? " (who dis? ), I break the answer (answer)
Krazy fuckin drayzie on the mic (yeah), I spread like (cancer)
So peep it (yeah) cos i'ma keep it straighter than an arrow
Niggas on my jive (why? ) because I rock like a camaro
Back to rip the tribes so pack your vest, so check the flow (flow)
Some niggas wanna copy but they're soppy like joe (yo) joe (yo)
How I rip the shows on the mic (nightly)
Tell y'all niggas now there ain't a motherfucker like me!
(ya hype be), I'm slightly in the mood so watch me wreck shit (yeah)
Check shit, I be on some new improved (neck shit)
I flex shit, that's the way I flip it on a angle
You knows who I are, wear my star like the spangled
Banner, bust the grammar but I bring forth my knockers
If it ain't hip-hop (aiyyo)
Well then it gotta be some rockin (bow! bow! bow!)
I'm risin in your ? ? ? ? and corn flakes, you're gonna lose me (lose me)
And if ya didn't know, one more here (this is why my nigga choose me)

Chorus:

So give a buck-buck
And a buck-buck there
From the front to the (rear)
Throw your hands (in the air)

With a buck-buck (here)
And a buck-buck (there)
From the front to the (rear)
Throw your hands in the air
*repeat to fade*




sheet music Buy Das EFX sheet music
cd Buy Das EFX CDs
guitar tabs Das EFX guitar tabs
Album: Hold It Down (1995) Lyrics
cd Buy "Hold It Down" CD
  1. Represent The Real (Featuring KRS-One)
  2. Intro (once again)
  3. No diggedy
  4. Knockin' niggaz off
  5. Here we go
  6. Real Hip-Hop
  7. Real hip-hop ["original version"]
  8. Here it is
  9. Microphone master
  10. 40 & A Blunt
  11. Buck-Buck
  12. Intro
  13. Can't Have Nuttin'
  14. Alright
  15. Hold it down
  16. Dedicated
  17. Ready to rock rough rhymes
  18. Represent the real
  19. Comin thru'
  20. Hardcore rap act
  21. Bad news
  22. Real Hip-Hop (Remix)

Comments







Song words / lyrics from Hold It Down album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -