King Koopa Lyrics

Chamillionaire Lyrics King Koopa

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

King Koopa


by Chamillionaire. Buy album CD: Other Songs HO - U


[Chamillionaire - Talking]
We still here, ain't goin' no where
SwishaHouse
[Chamillionaire]
-Listen
Man Chamill, that nigga still handlin' steel
Hoppin' out the Sedan Deville, ay man just chill
Leave em' alone, see niggaz never plan to feel
The back-hand until they talk the noise that came from his grill
I don't care, undercovers still yearnin' to stop me
Same retailers I sell it to will burn em' a copy
Then sell it to you, but the cd's burned and it's sloppy
They earning that dollar, that I'm supposed to earn in it's got me.
Pissed and ag'd, get in the slab, gimme some gas
Fixin' to drag this nigga bout to kick me some ass
(Repeat after Talking)
This be the last time I let niggaz get me for cash
Gimme some gasoline and burn his crib into ash
Hold up Watts niggaz is cheap sayin' I charge to much
'cause I'm raw nigga what?
Yall can't compete, yall niggaz suck
If I gotta deal with the embarassment of yall niggaz stuff
Then mo' money will ease the pain, bar'd that bar in ya cup
Hold up Watts, boot-leggers? Them niggaz be scared
But a mind full of scared
Is better then a mind full of lead
Nightmare wake up, pillow red, mind in his bed
Now Koopa's joking go back to sleep, never mind what he said
Look for that First Round Draft Picks, nothin' but net
I gotta homie street-sweeper, and his cousin is tech
Doesn't respect? I'ma put ya tongue up in the deck
And put my dick in the speakers and put nut in ya neck




sheet music Buy Chamillionaire sheet music
cd Buy Chamillionaire CDs
guitar tabs Chamillionaire guitar tabs
Album: Other Songs HO - U Lyrics
cd Buy "Other Songs HO - U" CD
  1. Hot Girl
  2. I Ball
  3. I Be Comin' Down (Featuring Rasaq)
  4. I Came To Wreck
  5. I Got Hoes (Featuring Rasaq)
  6. I Tip Down
  7. In Love Wit' My Money
  8. Is Dat Yo Chic
  9. King Koopa
  10. Lap Dance
  11. Let Me Blow Your Mind
  12. Me & My Money
  13. Move Bitch
  14. Ms Jackson
  15. Nba On Nbc
  16. Never Scared
  17. New Jersey
  18. Next Episode
  19. Nigga Be Hatin'
  20. Not A Criminal
  21. Nothin
  22. Oh No
  23. Oochie Wally
  24. Outro (Controversy Sells)
  25. Outro (The Sound Of Revenge)
  26. Parkin Lot Pimpin
  27. Pass The Courvoisier
  28. Peaches 'N Cream
  29. Power Up
  30. Put On Freestyle
  31. Rap City #1
  32. Rap City #2
  33. Rap City Freestyles #1 (Edit)
  34. Real Big Freestyle
  35. Rich Niggaz
  36. Ridin Overseas (Ft. Akon)
  37. Ridin' (Papoose Remix)
  38. Runnin The Game
  39. Screw Ya'll Niggas Feat Dee Money Lil' Flip & Mike Jones
  40. Set It Off
  41. Shake It How You Make It
  42. She Gansta
  43. Shut Up
  44. Smack Dvd Freestyle
  45. Still (N Love With My Money)
  46. Street Shit
  47. Talkin That Talk
  48. Thats Gangsta
  49. The Baddest Click
  50. The Mix Tape Messiah Walks
  51. The Real Slim Shady
  52. They Aint Ready
  53. Thinkin Thoed
  54. This Is For My Gangstaz
  55. Tippin' Down
  56. Tippin' Slow (Featuring Rasaq)
  57. Trendsetta
  58. Trouble
  59. Turn It Up [nba Remix]
  60. Turn My Swag On Freestyle
  61. Ugly
  62. Used To Love Rap
  63. Victory (flow)
  64. Waitin For My Downfall
  65. We Blast Off
  66. We Gonna Ride (Featuring Rasaq)
  67. We Thuggin'
  68. What It Is Right Now
  69. What Yall Niggas Gon Do
  70. When The Last Time
  71. Where Da Party At
  72. Who I Be (Featuring Rasaq)
  73. Who They Want (mike Jones Diss)
  74. Wuz Up Wuz Up
  75. Yall Aint Ready To Ball
  76. You Already Know
  77. You Got Wrecked (mike Jones Diss)
  78. You Gotta Love Me
  79. You've Got Mail
  80. All Of The Lights (Freestyle)
  81. Creepin' (Solo) Remix
  82. Gimmick Rappers
  83. Hate In Ya Eyes
  84. In Money We Trust
  85. Keep Hatin Freestyle
  86. Me & My Girlfriend (Throwback Freestyle)
  87. Poker Face Freestyle
  88. Ridin' Overseas
  89. Stomp
  90. U Ain't Gotta Go Home
  91. U Ain't Me

Comments







Song words / lyrics from Other Songs HO - U album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -