3am Lyrics

Busted Lyrics 3am

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

3am


by Busted. Buy album CD: A Present For Everyone


I don't give a damn about you
No, nothing can change my mind
No way
I'm happy just to let you walk away

Don't think about you at night
I'm happy to be alone
It's ok
But that was yesterday, and now I'm

Driving in my car
Words don't get me far
When they don't mean shit
Ooooooh!

[Chorus:]

I'm calling you at 3 AM and I'm,
I'm standing here right outside your door
And I don't think that my heart can take much more
I'm scared of cracking up again, I just
Want it to be like it was before
And I don't think that my heart can take more

I don't give a damn what you do
I'm going to get with you
Again
And that's the way this night is gonna end
You say that you need some time
How long does it take to see
That we are more than meant to be?
And now you're driving in your car
But you won't get far
'Cause your car is shit
Ooooooh!

[Chorus:]

I'm calling you at 3 AM and I'm
Standing here right outside your door
And I don't think that my heart can take much more
I'm scared of cracking up again, I just
Want it to be like it was before
'Cause I don't think that my heart can take much more

Can take much more (echoes)
Can take much more (echoes)
Can take much more (echoes)

Driving in my car
Words don't get me far
When they don't mean shit
Ooooooh!

[Chorus:]

I'm calling you at 3 AM and I'm
Standing here right outside your door
And I don't think that my heart can take much more
I'm scared of cracking up again, I just
Want it to be like it was before
'Cause I don't think that my heart can take much more



sheet music Buy Busted sheet music
cd Buy Busted CDs
guitar tabs Busted guitar tabs
Album: A Present For Everyone (2003) Lyrics
cd Buy "A Present For Everyone" CD
  1. Blueberry Hill
  2. Doctor Brown
  3. Don't Dog Your Woman
  4. Fannie Mae
  5. Gonna Love My Baby
  6. Good News
  7. Gotta be better than this
  8. I'm Going But I'll Be Back
  9. Is You Is Or Is You Ain't My Baby
  10. John Henry
  11. Lost In A Dream
  12. Madison Shuffle
  13. Raise A Ruckus Tonight
  14. Sincerely
  15. St. Louis Blues
  16. Sugar Babe
  17. When Things Go Wrong
  18. Air Hostess
  19. She Wants To Be Me
  20. 3 am
  21. Who's David
  22. Falling For You
  23. 3am
  24. That Thing You Do
  25. Over Now
  26. Fake
  27. Meet You There
  28. Why
  29. Loner In Love
  30. Better Than This
  31. Nerdy
  32. Crashed The Wedding
  33. Can't Break Through

Comments







Song words / lyrics from A Present For Everyone album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -