Good enough Lyrics

Babyface Lyrics Good enough

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Good enough


by Babyface. Buy album CD: Other Songs 3 - HER


Written by babyface, l.a. reid, daryl simmons (1992)
Performed by bobby brown

Spoken:
Yeah
Just like the old times
I know a lot of you all out there can relate to the old times
So this one is for you
Yeah
Listen

If I take you back in the room
Spin you around my baby
Take off your clothes and all of mine too
Laid you down, way down

We can be discrete, nobody has to know
We don't need no sheets, we can just close the door, my baby
I can take you places you ain't been before
Soon as we get there, baby
You'll be coming back for more, cuz

If ain't good enough, good enough, baby
I'll work harder
I keep pumpin' every minute girl
And baby I'll do you up, do you up, baby
And I will not stop
'til I know you're hot

If I touch your body tonight
Will you touch mine?
(will you touch me baby? right here!)
Kiss both your lips and rub on those thighs
Taste your wine (lemme taste you baby! aaah!)

I can do it soft, or I can do it hard
I can make you scream if you let down your guard, my baby
It's not too far from here to ecstasy
I know you want good lovin', so lay your body next to me

Hook 2 times

So moving in your body
Feels like I'm gonna be in here all night
And when the love gets rolling
There's no telling when I'll stop
Filled to the brim, I'm gonna trim
You down to the very last drop

And if ain't good enough for you, baby
I'll do it all for you
And I will not stop 'til I know you're hot

Hook

If ain't good enough then I'll work harder
Turn it up, I'll please you darlin'
Do it up, do it up just for you
And baby I'll taste the wine and give you pleasure
Close the door, I'll do whatever
'til I know you're hot

Hook 2 times



sheet music Buy Babyface sheet music
cd Buy Babyface CDs
guitar tabs Babyface guitar tabs
Album: Other Songs 3 - HER Lyrics
cd Buy "Other Songs 3 - HER" CD
  1. 'til you do me right
  2. A girl like you
  3. A lover's holiday
  4. A song for mama
  5. Ain't got no remedy
  6. All i ask
  7. All i think about is you
  8. All night long
  9. Always
  10. Always in my heart
  11. And i gave my love to you
  12. And i love you
  13. Another sad love song
  14. Anymore
  15. Anyway
  16. As
  17. Baby baby baby
  18. Baby come to me
  19. Baby i
  20. Babyface - every time i close my eyes
  21. Bedtime
  22. Betcha never
  23. Body talk
  24. Born in time
  25. Boys and girls
  26. Can i stay with you
  27. Can't get enough
  28. Can't help myself
  29. Can't stop
  30. Can-u-dance
  31. Candlelight
  32. Care for me
  33. Change the world(feat. eric clapton)
  34. Could you learn to love
  35. Count on me
  36. Cupid Ft. 112
  37. Damn thing called love
  38. Dear lie
  39. Diggin' on you
  40. Don't be cruel
  41. Don't cha' think
  42. Don't wanna love you
  43. Don't waste your time
  44. Don't you deserve someone
  45. Dreamin'
  46. Dry your eyes
  47. Every little bit of my heart
  48. Every little step
  49. Eyes of a stranger
  50. Fairweaher friend
  51. Fall for you
  52. Find me a man
  53. Fly away
  54. Follow my rainbow
  55. Forbidden love
  56. Girl in the life magazine
  57. Girlfriend
  58. Giving you the benefit
  59. Good enough
  60. Hard to say i'm sorry
  61. Have i never
  62. Heart and soul
  63. Heat of the moment
  64. Here comes the pain again

Comments







Song words / lyrics from Other Songs 3 - HER album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -