SOUNDTRACKS: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

ARTISTS: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #







All lyrics are the property and copyright of their owners. All lyrics provided for educational purposes only.

Heaven And Earth Lyrics by Al Jarreau 



Heaven And Earth by Al Jarreau


Drivin' in my car---it's rainin' hard
I've gotta get to ya baby
Traffic's movin' slow---it's stop 'n go
And I keep dreamin' 'bout ya baby,yeah
Now when I finally get my hands on you
We'll be makin' love the whole night through
Anything you want just take from me
And I'll take you up the mountain,cuz.....
It's not hard to love you at all
It's not hard to love you,baby
No,no not hard
Cuz,it's not hard to love you
It's not hard to love you baby
So easy...
Cuz,it's not hard to love you at all ( at all )
Girl you're lookin' good I knew you would
And I ove that dress you're wearin' (damn)
Candlelight and wine--tonight you're mine
I'm gonna show you that I'm carin'
Well all I wanna do is dance with you
Pull you close and get you in the mood
I