Gimme Ah Beat Lyrics

ABK Lyrics Gimme Ah Beat

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

Gimme Ah Beat


by ABK. Buy album CD: Dirty History


Diiiiirrrrrrrty!!

My gat sounds nice
One
Leave your whole damn neighborhood stunned
You better run
I'm comin' at ya
Duck, bob, and weave as these bullets fly past ya
Man I'm crazy
Puffin' on a green leaf
Pointin' my heat
Straight get off on bein' the street
I'm puttin'
One little
Two little
Three little holes in the back of ya dome
You shoulda stayed home
D-Town born and raised
Drinkin' on a porch
Beatin' down on strays
Broke as fuck
And always hungry
Clothes on my back be dirty laundry

[Chorus 2x]
Just give me a fuckin beat
Just give me a fuckin beat
Those who grip a mic are known as teachers

I'm dusty like a ashtray
I don't give a shit
Got a clean ass piece though
With a full clip
And a small axe underneath the passenger seat
Ready to swing it
Best believe I'mma bring it
Who you think ya messin' with, don't trip
I'm a warrior
Scalpin' all those who ain't standin on the same side
When it's all about to go down
Fightin' with the enemy
Puttin' them in the ground
I bring that old school basement sound
When all I had was a forty-five weighin' me down
Little redskin homey in the hood
Big pimpin'
Ghetto fabulous in the booth bullshittin'

[Chorus 2x]
Just give me a fuckin beat
Just give me a fuckin beat
Those who grip a mic are known as teachers

"Yeah man, my girl supposed to be comin' through dog
And uh, she might just have a little hunny for you."
"Hey man"
"What?"
"Is it always like this in your motherfuckin' neighborhood, dog?"
"What, What? Oh, man it get crazier on the weekends dog."
"What the fuck man....."
"Lets go down to the party store I know that bitch down there. I need a forty anyway dog."
"Go to the fuckin....Whatchu gotta a tan....What you you gotta tank in the back mother fucker?!"
"Oh man, it's just down the street, come on dog!"
"Fuck that, I ain't goin to no mother fuckin, fuck that
Where the basement at?"
"Oh man....."




sheet music Buy ABK sheet music
cd Buy ABK CDs
guitar tabs ABK guitar tabs
Album: Dirty History (2004) Lyrics
cd Buy "Dirty History" CD
  1. Gimme Ah Beat
  2. Intro
  3. Bombs On You
  4. Stick And Move
  5. Down Here
  6. Gimmie Ah Beat
  7. Party At The Liquor Store
  8. Hey Yall
  9. Retaliate
  10. Trees And Woods
  11. Nevehoe
  12. Laugh At You
  13. It Doesn't Matta
  14. Oh No
  15. Charlie Brown
  16. Put My Life On It
  17. Can't Help It
  18. 2 Whom This May Concern

Comments







Song words / lyrics from Dirty History album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -