One god, one judge Lyrics

69 Boyz Lyrics One god, one judge

  Browse by artist name Search Browse by soundtrack
 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z #

One god, one judge


by 69 Boyz. Buy album CD: Wait Is Over


(69 Boyz)
Yeah though I walk through the valley of the shadow of death
I will fear no evil
my god wit me, is that right
and I stall they come for me

(69 Boyz)
Ugh
Now I lay me down to sleep
but before I do god we need to speak
seem like weeks since we last talk
and although you know my thoughts
I still need to see it
so we can chit so we can chat bout this and that
cause when we don't talk I feel deprived
lost on the out and the inside
hide I can't no not for you
cuz you know everything that I do
the ups the downs the way I live
but all my sims you seem to forgive
no whatever what it is that I do
you stay true you come through
a friend when there wasn't a friend to be found
and when they lay me down in the ground
I pray that you accept my soul
regardless of all the dope that I sold
regardless of all the stuff that I stole
regardless of all the lies that I told
and all the stuff that I used to do
before I really got to know you
though sometime I talk the talk
and though sometime I walk the walk
lord please understand
that I am only a man
doing everything I can to be strong
just try my best to hold on
had my gold on in the club tonight
and on my way home I almost got jacked
I buck he shot but ain't no way
he shoulda missed me two feet away
unless of course you pardoned me
and had your angels guardin me
and all I can do is thank you sir
but it's so much more I can thank you for
like when I was at the peak of my fame
but ain't have a dime to my name
you still gave me a place to rest
now one of my cars got reposessed
oh yes your blessing is evident
so the least I could do is represent
tell these kids theres a better way
then robbing stealing killing and dope dealing
been there done that yes I have
god bless those who still on the ave.
forgive em for all the things that they did
in pursuit of feedin they kids
god because it ain't our fault
this ghetto always been taught
but it's our fault if we don't learn
cuz if we don't learn then we gonna burn
and I put up with the mugging now
but I can't deal with no fire
so hell ain't the place for me
or anywhere else without some ac
and I may be so outta line
to pray my prayer to you in a rhyme
disrespect I do not mean
I just put it in a rap cuz I do not sing
some gonna call me a hypocrite
cuz I deal a record like this
but this song here ain't for the flo
I ain't even do it for the radio
I did this to diss our feel
and what I feel is so real
put that on everything that I love
one god, one judge

(chorus)
one god, one judge
one god, one judge
one god, one judge
one god, one judge

(69 Boyz)
god I don't mean to tie up your phones
I know the line to talk to you is long
millions of calls on your switchboard
and theres only one of you lord
so Ima bring this to an end
please bless my family and friends
bless that young unguided child
that just got sent to the juvenile
bless my dogs on the avenue
thats out there doing what they got to do
help them to see money nor gold
and worth from losing they soul
my dogs on paroll bless them too
one time for the boys in the county blue
bless all the mothers come to you crying
wondering why they babies keep dying
help us keep trying help us to teach
and tell these preachers that they need to preach
unfaithful not to be fake to teach
playa hatas it's wrong to hate
god is late so Im bout to go
we'll talk again tommorrow
I asked it all in the name of your son
Amen, I'm done



sheet music Buy 69 Boyz sheet music
cd Buy 69 Boyz CDs
guitar tabs 69 Boyz guitar tabs
Album: Wait Is Over (1998) Lyrics
cd Buy "Wait Is Over" CD
  1. 1-800-Sleazorama
  2. 30
  3. Alive
  4. All-American Dream
  5. Always
  6. Angel On My Shoulder
  7. August Moon
  8. Barbarella
  9. Be My Speed
  10. Beneath The Blue
  11. Betty Blue
  12. Blind For Love
  13. Brandon Lee
  14. Broken Man
  15. Burning Love [Elvis Presley Cover]
  16. Call Me
  17. Christina Death
  18. Crashing High
  19. D.I.D.
  20. Dance D'amour
  21. Dawn's Highway
  22. Dead Girls Are Easy
  23. Demolition Derby
  24. Deuce
  25. Devils
  26. Discipline
  27. Don't Turn Your Back On Fear
  28. Feel Berlin
  29. Forever More
  30. Framed In Blood
  31. From Dusk Till Dawn
  32. Get Around
  33. Get It Off
  34. Ghettoway Car
  35. Gothic Girl
  36. Graveland
  37. Grey
  38. Hand Of God
  39. Heaven / Hell
  40. Hellcity 1999
  41. Hevioso
  42. Hot Butterfly
  43. I Just Want To Have Something To Do
  44. Jimmy
  45. Juicy Lucy
  46. L8R S8N
  47. Lady Luck
  48. Lay Down Your Arms, Girl
  49. Lazarus Heart
  50. Lips Of Blood
  51. Lost Boys
  52. Motor City Resurrection
  53. Mr. Pain
  54. Mrs. Sleazy
  55. Next Stop Paradise
  56. No Hesitation
  57. Nothing On You
  58. Only You Can Save Me
  59. Radical
  60. Sister Of Charity
  61. Skanky Man
  62. Sleeping With Lions
  63. Smashed'n'trashed
  64. Sore Loser
  65. Starshine
  66. Stigmata
  67. Still Waters Run Deep
  68. Stolen Season
  69. Stop Bitching!
  70. Sugarman
  71. Suspiria Snow White
  72. Tang
  73. The Chair
  74. The Hills Have Eyes
  75. Too Itching For Action
  76. Too Much To Lose
  77. Truck On
  78. Turbobitch
  79. Velvet Touch
  80. Wages Of Sin
  81. Wasting The Dawn
  82. Who's Gonna Pay The Bail
  83. Wild Talk
  84. Wrap Your Troubles In
  85. Wrap Your Troubles In Dreams
  86. You Ain't The Reason
  87. You're Lost Little Girl [The Doors Cover]
  88. Intro
  89. Roll wit it
  90. Sticky
  91. Get on your feet
  92. Freak you down 2 da bass
  93. What's a catch 22?
  94. Catch 22
  95. Backseat
  96. Da set intro
  97. Da set, part ii
  98. Roll call intro
  99. Roll call
  100. Strip club intro
  101. Strip club luv
  102. Do you want it intro
  103. Do you want it, baby?
  104. Beep-beep
  105. Wasn't me
  106. Wilbert
  107. Icu
  108. Woof woof
  109. 2 a.m. intro
  110. 2 a.m. (watcha doin'?)
  111. 2 A.M. (Whatcha Doin?)
  112. Girls just wanna
  113. I need you skit
  114. I need you '98
  115. One god, one judge

Comments







Song words / lyrics from Wait Is Over album CD are property & copyright of their owners and provided for educational purposes.
DMCA Policy | Add/correct lyrics  |  Request lyrics  |  Links  |  Privacy | Contact us    © STLyrics.com 2002 -